Jako to wielokrotnie na przykładach pokazywaliśmy, nie jest fizycznie możliwe , aby w "zderzeniu o małej energii " - jak celnie parametry zderzenia z podłożem określił sam dr Maciej Lasek - samolot uległ takiemu rozczłonkowaniu - rozpadowi na drobny MAK.
Potwierdziła to - oczywiście- ekspertyza- symulacja wykonana przez fachowców z NIAR Wichita.
Oto znaleziony przeze mnie w zasobach raportów z katastrof - kolejny przypadek:
Upadek samolotu pasażerskiego na grzbiet a zniszczenia kadłuba...
upadek na plecy tuż po starcie - z prędkością ok 275 km/godz
Mały samolot pasażerski Canadair Challenger CL600 uległ prawie natychmiastowemu przeciągnięciu z powodu oblodzenia, zaczął szybki obrót, spadają zaczepił skrzydłem o podłoże i spadł w pozycji odwróconej.
wszystkie 5 osób na pokładzie zginęło
https://aviation-safety.net/database/record.php?id=20020104-0
I co ?
Jakie były skutki zderzenia ?
Czy kadłub był cały rozkawałkowany ?
..
Oczywiście nie
kto ma odwagę zmierzyć się z prawdą może otworzyć ten link i zobaczyć
"co zostało" z samolotu po upadku w pozycji odwróconej i pożarze:
https://aviation-safety.net/photo/7434/Canadair-Challenger-604-N90AG
Szok i niedowierzanie
że tylu ludzi w Polsce dało się nabrać na kłamstwa MAK.
Zobacz też:
https://www.salon24.pl/u/niegracz/843599,razaca-niekompetencja-zespolu-laska-rozpad-kadluba-zniszczenia-tu-154
https://www.salon24.pl/u/niegracz/844144,lockeed-electra-jak-tu-154
Przy okazji:
Już 555 tysięcy odsłon na moim blogu!
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka