quwerty quwerty
176
BLOG

Sfałszowane zapisy rejestratora w momencie "zderzenia z brzozą" - Smoleńsk.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Sprawca  zawsze zostawia ślad.


    

       Manipulacja zapisami elektronicznymi  jest  prosta - nawet gdy danych  jest dużo; Rosjanie  nie mieli  wiele  czasu  by to zrobić- stąd  zapewne tak duża  niedoróbka.

    Komisja  Laska "kupiła"   te dane i bezrefleksyjnie  powtórzyła je w  w swym raporcie i je twórczo  rozwinęła.

image

Wg raportu Laska  spadek  przeciążenia  następuje:

0,3  sekundy przed  brzozą !


Bezmyślność ???


Ale to nie wszystko  i nie  najważniejsze - otóż  przeciążenie  pionowe  za brzozą - po wahnięciu w okresie  0,3 sekundy-  wraca  do poziomu sprzed  zderzenia ; a przecież samolot  utracił  ok. 25%  siły  nośnej , zmniejszyła  się  działająca  siła  a więc  i przeciążenia.

  Skąd wiadomo , że ten wykres  jest konfabulowany  i nie może  odpowiadać zdarzeniu  w postaci  zderzenie z brzozą i urwanie  kawałka skrzydła ?

Z raportu MAK...

co prawda nie tego

ale z raportu dotyczącego katastrofy  samolotu Falcon-50 na lotnisku Wnukowo w  Moskwie

https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Vnukovo_Airport_Falcon_50_crash


- Samolot w momencie  oderwania  się od ziemi i rozpoczęcia wznoszenia zderza się z maszyną do odśnieżania:-

uderza  skrzydłem  i podwoziem- skrzydło urywa się ; samolot quasi balistycznie ( to określenie ekspertów Prokuratury  dot. Tu-154)  wznosi się  na niewielka wysokość, przekręca na plecy i w tej pozycji  spada  na podłoże,

Pełna  analogia  z narracją  MAK.

jak wyglądają  parametry  przeciążenia pionowego ?

image

1.W momencie zderzenie  następuje  skokowa  zmiana  przeciążenia

2. Tuż po zderzeniu wartość przeciążenia pionowego gwałtownie  spada.


Skutki zderzenia Falcona  były  większe, dlatego wielkość zmian  winna być tam istotnie różna - i jest; ale  sam przebieg zmian

przeciążeń gdyby  wykres  MAK/Laska  przedstawiał  rzeczywiste parametry  zderzenia  z brzozą  winien być bardzo podobny.


Dziekuję  za uwagę.

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka