Fizycy smoleńscy - na czele z profesorem Artymowiczem z Uniwersytetu w Toronto - indagowani w tej kwestii milczą jak zaklęci.
Przemilczanie nic nie da,
Prawda wyjdzie na wierzch.
Jak to możliwe, że rzekomo najlepsi eksperci w Polsce wpisują do Raportu ( Załącznik nr 4 tabela 2) takie absurdalne, nie fizyczne wartości przeciążeń ? !!
na wykresie widać to jeszcze lepiej:
Fizycznie niemożliwe jest by na długości 60 m wystąpiły takie zmiany przeciążeń !!
z 0,88 na 1,22;
najpierw przyspieszenie działa w dół by za chwilę, za mniej niż sekundę wystrzelić w górę
potem przyspieszenie skierowane jeszcze mocniej w dół !
Jednocześnie- wg wartości przeciążenia z tej Tabeli samolot w momencie zderzenia z brzozą się zniżał ze sporym przyspieszeniem- choć wg innych parametrów tej Tabeli i ogólnej narracji- akurat się wznosił.
Lasek winien publicznie się z tego wytłumaczyć a jego eksperci - jesli potrafią- doprowadzić wartości w tabeli 2 Załącznika do takich wartości by były spójne i fizycznie możliwe.
http://faktysmolensk.niezniknelo.pl/files/pliki/raport/Zalacznik_nr_4_-_Technika_lotnicza_i_jej_eksploatacja.pdf
Dodatek:
Современные воздушные суда, оснащенные системой траекторного управления, будут испытывать перегрузку 0,5 g при порывах ветрах со скоростью около 20 м/с.
Вертикальные порывы 10 м/с будут вызывать перегрузку современных воздушных судов около 0,2 g, что соответствует среднеквадратичной точности выдерживания высоты более 15 м.
https://www.aviapanorama.ru/2017/09/masshtab-turbulentnosti-i-kriterii-bezopasnosti/
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka