quwerty quwerty
416
BLOG

Rosjanie celowo ukryli rejestrator K-3-63 , który na pewno przetrwał by "katastrofę".

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Aktualizacja notki 

https://www.salon24.pl/u/niegracz/992288,znikniecie-i-odnalezienie-rejestatora-k3-63-kompromituje-mak-i-komisje-laska


  Wg  raportu  MAK  skrzynki  rejestratora  K3-63 - "nie odnaleziono"...


Załącznik nr 2 (pkt 2.1) do raportu Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego :

„Na miejscu wypadku 10.04.2010 r. zostały odnalezione następujące rejestratory samolotu Tu-154M: katastroficzny MŁP-14-5, eksploatacyjny KBN-1-1, kaseta pamięci ATM-MEM15 (odnaleziona w szczątkach rejestratora ATM-QAR).
Rejestrator K3-63 nie został odnaleziony na miejscu wypadku”.

 A tymczasem  po latach  odnalazł   zauważalny, widoczny fragment  Obudowy, zamocowania  tego rejestratora  bloger  Kenam:

image

-Czyli  specjalnie  go nie szukano, nie starano się znaleźć?

Przecież ruscy wiedzieli  czego  szukać:  po katastrofie  najważniejsze  jest odnalezienie  rejestratorów.

A może  znaleźli szybko i zlikwidowali  taśmę.

.......


  Przy zderzeniu  o małej energii - jak to określił  dr  Lasek dodatkowo  - jak to określono w raporcie " zamortyzowanym przez  miękki  teren i krzaki" rejestrator zabudowany w podłodze, a więc dodatkowo chroniony - na pewno by przetrwał.


Stan zniszczenia  pokazany na zdjęciach  nie odpowiada  "zderzeniu  o małej energii"  tym bardzie,j że  ten rejestrator  był  zamontowany w podłodze ; tak więc w procesie destrukcji kadłuba podłoga  winna pozostać w najlepszym stanie a sam rejestrator  chroniony  było nie tylko przez konstrukcje podłogi ale i konstrukcję  foteli.

image



Skąd wiadomo ,że  musiałby przetrwać ?

- przede wszystkim wynika to wiedzy  z fizyki  i wytrzymałości  materiałów.

Prz tych przeciążeniach jakie  działałyby w podłodze  , w konstrukcyjnej "kieszeni: która  dodatkowo  chroni  rejestrator , przetrwał by  on w całosci, gdyż przeciażenia  były by rzędu 20 g  a siły  z nich wynikające  daleko za małe  by  istotnie uszkodzić rejestrator.


Przykład  z katastrofy  w której taki rejestrator  przetrwał bez problemu:

По данным комиссии, находящийся на высоте 9000 метров авиалайнер перешёл в крутое пикирование с левым разворотом. Он развернулся на 266°, когда на скорости 950 км/ч под углом около 70—75° и с левым креном врезался в кукурузное поле между сёлами Лиховка и Заполички Верхнеднепровского района Днепропетровской области на расстоянии 9 километров левее трассы и взорвался

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_%D0%A2%D1%83-124_%D0%BF%D0%BE%D0%B4_%D0%94%D0%BD%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BC


Samolot Tu-124  zderzył się z ziemią  z prędkością 950 km/h  przy czym nastąpił  wybuch;

Однако на параметрическом регистраторе (К3-63) записи отсутствовали[2].

Stwierdzono brak zapisów na rejestratorze  K3-63.


I  drugi podobny przypadek:

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_%D0%A2%D1%83-134_%D0%BF%D0%BE%D0%B4_%D0%A7%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%BC


Samolot  Tu-134 podczas  lotu  próbnego  na wysokości 10 km i prędkosci  0,86 Macha  utracił sterowność  - prawdopodobnie  uszkodzenie steru przy  zbyt  gwałtownym  manewrze- i zwalił się na ziemię.
Rejestrator  K3-63 odnaleziono w szczątkach  samolotu ; zapisów nie było , gdyz nie był  załączony.





quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (15)

Inne tematy w dziale Polityka