quwerty quwerty
379
BLOG

O rurce co jej przy "katastrofie" nie było, a śledczy Rosji ją w hangarze zamknęli.1.2

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Odnalazła się rurka , na nowym filmieKomitetu Śledczego  Rosji.

https://www.youtube.com/watch?v=pWkJzlozIxc&feature=youtu.be

image


.. tak,  to ta sama  rurka , której z zainteresowaniem ale i bezmyślnie  przyglądali się polscy  specjaliści...

image


 Rzut oka na zdjęcia  i od razu  widać,  że rurka nie brała udziału  w "katastrofie" , w wirniku pojawiła się potem...

image

1. Nawet po paru latach na wirniku jest błoto; na rurce  nie było i nie ma błota; błoto jest na powierzchni czołowej wirnika a nie ma go  na rurce , która gdyby była w momencie  rozpadu silnika wetknięta w otwór wirnika - niechybnie  uderzyła by w ziemię a jej otwór czołowy byłby zabity  ziemią.

2. Wirnik jest mocno zniszczony uszkodzony;  na powierzchni rurki nie ma żadnych śladów uszkodzeń.


image


nawet nie ma  śladów  wyraźnych otarć , zadziorów - które  musiały by powstać podczas  katastroficznego rozpadu  silnika , gdy wyleciały poza silnik dwa pozostałe  wirniki - jakoś musiały by się zsunąć , a działały by potężne siły, nie tylko osiowe;

- nie ma też najmniejszego choć odkształcenia plastycznego  co przy tak dużych  siłach , które doprowadziły do rozwałki  silnika - musiały by  działać

- no i wreszcie cała powierzchnia rurki pokryta jest tlenkami  żelaza,w tym końcówka - nie jest to świeży przełom - wtedy wygląd takiego przełomu  wyraźnie by się różnił i  kolorem i strukturą  powierzchni


Świeży  przełom  stalowej rurki  miałby kolor srebrzysty  i nieregularny  kształt:

imageimage

image



I wreszcie - jak widać jest to zwykła rurka ze stali węglowej z końcem ordynarnie ukosowanym (  części  samolotu są precyzyjnie wykonane)

Przykład  rurek ze złomu:

image

image

-----------------


https://www.salon24.pl/u/niegracz/997197,rurka-ze-zlomu-w-wirniku-i-niewyjasniony-rozpad-silnika-tu-154

image

W wyniku zderzenia  z podłożem musiałyby zadziałać ogromne siły wynikające z przeciążenia - przy 100g  byłoby to ponad 150 Ton !                                                                                                                               
Owa konstrukcyjna rurka "bołt  stieżnyj"  poddana byłaby  działaniu sił  głownie ściskających a także ze względu na skośne ustawienie  samolotu względem  wektora prędkości ( skoszenie)  poddana byłaby zginaniu ( po jednej  stronie rurki ściskanie po drugiej rozciąganie)  at  także działaniu siły   nacisku wirników działajacych  mimośrodowo.

 wskutek tego  przełom byłby niesymetryczny  , rurka wygięta a na jej powierzchni byłyby wyraźne  uszkodzenia

 schemat  niżej:

image


Zobacz też:

https://www.salon24.pl/u/niegracz/932431,odpornosc-na-rozpad-silnika-boeinga-727-a-tu-154-katastrofa-w-smolensku


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (2)

Inne tematy w dziale Polityka