Na pniu brzozy winien być ślad, ślady po uderzeniu żeber - ślady pionowe.
Siekiera łatwiej łupie wzdłuż włókien niż w poprzek.
Żebro było ułożone skośnie względem kierunku zderzenia, ale mimo wszystko wskutek przełomu( niszczenia w trakcie zderzenia) pionowa krawędź przednia żebra uderzyła by w pień z prędkością ok 70 m/sek- taki ślad uderzenia musiał by być widoczny, wyraźny, a zniszczenia duże, a nawet żebro mogło by odłupać spory fragment pni.
w pień winny być wbite pionowo fragmenty żeber.
Np. inżynier lotniczy , bloger Andrzej Mat
wykonał stosowne szacunkowe obliczenia
https://www.salon24.pl/u/andrzejmat/366093,bardzo-znana-brzoza-2
i podsumował je tak:
Z bilansu energii wynika, że skrzydło nie miało szans przeżyć, ale i
brzoza musiała zdrowo oberwać.
Jeżeli tak- to gdzie są pionowe ślady od uderzenia żeber-jak toporem ?
na pniu są lokalne nacięcia ale w kierunku poziomym ( lekko skośnie)
Prędkość- ... wbija:
http://www.stormchaser.ca/Tornadoes/2011_05_22_Joplin/2011_05_22_Joplin.html
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka