Jak wynika z opublikowanej (przez byłego redaktora naczelnego „Wprost” Sylwestra Latkowskiego) informacji na Twitterze - Prezes Amber Gold świetnie potrfił sobie pozyskiwać także przychylność mediów. Z Amber Gold i OLT Expres szły do mediów na reklamę i pozytywny przekaz naprawdę niezłe pieniądze... Agora, TVN, Polsat, radia RFM i Zet, redakcje regionalne Polskiego Radia, Onet, Wirtualna Polska, Interia. Słano do mediów miliony złotych... według zamieszczonych informacji uzyskanych od samego prezesa Amber Gold (przesłanych redaktorowi Latkowskiemu) wynika, że było tego co namniej 12 milionów zł. Myślę, że chyba niemało, by okazać „biznesmenowi” z Gdańska przychylność i nie wspominać go źle... choć obawiam się, że to jeszcze nie wszystkie prezenty... rozdzielone przez prezesa tego oszukańczego przedsięwzięcia, by zyskać sobie odpowiedni „obiektywizm przekazu” i przychylność „dobrych ludzi”
Na podstawie art. „Skąd milczenie mainstreamowych mediów....” opublikowanego na portalu wpolityce.pl.
Inne tematy w dziale Polityka