MPolo MPolo
1381
BLOG

"Konstrukt płci" i "nowy człowiek": społeczno-rewolucyjne podstawy wczesnej seksualizacji

MPolo MPolo Polityka Obserwuj notkę 0
Tak zwana „wczesna seksualizacja” w ramach wszechobecnego szaleństwa płci nie jest wynalazkiem współczesnym. Przeciwnie, ten antyrodzinny i antydziecięcy program został skrupulatnie przygotowany w XX wieku, w celu stworzenia „nowego człowieka”.

Wraz z Fryderykiem Engelsem (1820-1895, niemiecki filozof, teoretyk społeczny, historyk, dziennikarz, przedsiębiorca i rewolucjonista komunistyczny), Karol Marks (1818-1883, niemiecki filozof, ekonomista, teoretyk społeczny, historyk, dziennikarz polityczny) jest najbardziej znanym przedstawiciel ideologii socjalistycznej i komunistycznej. Nienawiść Marksa do Boga, wiary chrześcijańskiej i Kościoła oraz jego wysiłki na rzecz „przewartościowania” społeczeństwa obejmują także jego walkę z rodziną. Powiedział kiedyś: „Tajemnicą Świętej Rodziny jest rodzina ziemska. Aby to pierwsze zniknęło, należy zniszczyć teoretycznie i praktycznie to drugie.” 1

Płeć biologiczna jako „konstrukt społeczny”

Marksistowski materializm historyczny stwierdza, że kultura jest produktem, instrumentem i procesem społecznym wynikającym z jej konstrukcji i wykorzystania przez grupy społeczne o różnych doświadczeniach społecznych i tożsamościach, w tym związanych z płcią, rasą, klasą społeczną i nie tylko. 2

W związku z tym należy odtworzyć człowieka na obraz rewolucjonistów kulturowych, charakteryzujących się odwróceniem wartości nowej kultury moralnej, przeciwdziałaniem biologii, naukom o seksualności i religii. Tutaj zaczęło się błędne założenie, że płeć jest także „konstruktem społecznym”.

„Rewolucjonista seksualny” Wilhelm Reich

Wszyscy późniejsi "rewolucjoniści seksualni" XX wieku również mieli swoje intelektualne korzenie w antyrodzinnym  marksizmie3. Tacy jak Wilhelm Reich (1897-1957), austro-węgierski lekarz i psychoanalityk, będący członkiem kręgu wokół Zygmunta Freuda, twórcy psychoanalizy.

W 1920 roku Reich wstąpił do Wiedeńskiego Towarzystwa Psychoanalitycznego. W latach 1922-1928 prowadził seminarium terapii psychoanalitycznej i pracował jako wychowawca seksualny. W szczególności zajmował się politycznymi aspektami „represji seksualnych”. Reich przypisywał nawet zachowania neurotyczne zaburzeniom seksualnym spowodowanym autorytarnym wychowaniem. Z kolei destrukcyjne zachowanie wynika z seksualności, która była tłumiona od dzieciństwa.

Nic więc dziwnego, że z tym szalonym pomysłem wstąpił do partii komunistycznej w 1928 roku, z której później został wydalony. W tym celu założył Socjalistyczne Towarzystwo Poradnictwa Seksualnego i Badań Seksualnych , a w 1930 r. Stowarzyszenie Rzeszy  Niemieckiej na rzecz Proletariackiej Polityki Seksualnej  (Sexpol) w Berlinie. Przyjął „teorię libido” Freuda jako „teorię orgazmu” Reicha, zgodnie z którą każdy człowiek, aby być zdrowym, potrzebuje orgazmu trzy razy w tygodniu. I po to, aby móc budować społeczeństwo bezklasowe jako „podmiot rewolucyjny”. 4

Wilhelm Reich był także zdeklarowanym wrogiem tradycyjnych „przymusowych małżeństw” i „przymusowych rodzin”, jak je nazywał. Postrzegał małżeństwo i rodzinę jako „aparat edukacyjny”. Jedno i drugie należało zniszczyć poprzez seksualizację mas, a zwłaszcza dzieci. W szczególności stwierdził: „Rodzina patriarchalna jest strukturalnym i ideologicznym miejscem reprodukcji wszystkich porządków społecznych opartych na zasadzie władzy. Nie dyskutujemy o istnieniu lub nieistnieniu Boga, po prostu eliminujemy represje seksualne (stłumienie seksualne) i rozpuszczamy dziecięce więzi z rodzicami.” W rzeczywistości Reich myślał dalej, ponieważ uruchomiona w ten sposób dynamika sama zadbałaby o wywrotowe cele.

Kamień węgielny wczesnej seksualizacji

Taka dynamika została uruchomiona również dzisiaj wraz z wczesną seksualizacją i genderyzacją społeczeństwa. Podobnie jak Reich, osoby odpowiedzialne dziś za program dotyczący osób transpłciowych uznały i uznają, że seksualizacja (zwłaszcza dzieci) jest narzędziem niszczenia relacji z rodzicami i rodziną. W rezultacie istniejąca struktura organizacyjna całego społeczeństwa! Jego zdaniem dzieci aktywne seksualnie są naturalnymi rewolucjonistami, którzy buntują się przeciwko władzy (czyli rodzicom).

Reich chciał wyeliminować „negację seksu i odmawianie edukacji”, aby poprzez seksualizację usunąć dzieci i młodzież z rodziny. W tym celu propagował masturbację jako „sposób na uniknięcie szkód spowodowanych abstynencją i współżyciem seksualnym od okresu dojrzewania."5

„Seksualizator kultury” Zygmunt Freud

Zygmunt Freud (1856-1939, austriacki lekarz, neurofizjolog, psycholog głębi, teoretyk kultury, krytyk religijny i twórca psychoanalizy), znany ze swoich wypowiedzi na temat „kompleksu Edypa”, „zazdrości o penisa” i „lęku kastracyjnego”, również odgrywa główną rolę w temacie niniejszych rozważań.

Kuby pisze o Freudzie: „Pragnienia seksualne dziecka (według Freuda) są skierowane w stronę rodzica płci przeciwnej, natomiast ono postrzega rodzica tej samej płci jako rywala i czuje do niego zazdrość i nienawiść”.I dalej rozlicza się z Freudem: „Było to życie wielkiego ducha, który za pomocą języka sformułował teorie psychologiczne, co w XX wieku odegrało znaczącą rolę w demontażu fundamentów wartości chrześcijańskich i seksualizacji kultury” 6

Ale perfidia polegająca na indoktrynowaniu nowego programu seksualnego, zwłaszcza wobec dzieci, idzie znacznie dalej.

„Eliminator miłości rodzicielskiej” John Broadus Watson

John Broadus Watson (1878-1958, amerykański psycholog i twórca behawioryzmu) postrzegał człowieka jako „plastyczny obiekt”, który może być warunkowany pozytywnymi i negatywnymi bodźcami. Ponieważ religia, tradycja i moralność wywierały na ludzi coraz mniejszy wpływ i były z nimi związane, należało i można było je teraz odnowić. A im młodsza była osoba, tym łatwiej było to zrobić. W związku z tym Watson przeprowadził różne eksperymenty.

Na przykład warunkował „strach” u jedenastoletniego niemowlęcia: mały „Albert” w żaden sposób nie bał się oswojonego szczura, z którym często pozwalano mu bawić się w swoim pokoju. Ale Watson chciał to zmienić eksperymentalnie. Uderzając głośno w żelazny pręt w pobliżu ucha dziecka, wywołał głośny dźwięk, który zszokował małego Alberta i spowodował jego płacz. Kondycjonowanie polegało teraz na powtarzającym się łączeniu bodźca warunkowego i bezwarunkowego. Dziecku pokazano szczura i zaraz potem rozległ się hałas. Po kilku powtórzeniach Albert zaczął płakać na sam widok gryzonia, zanim jeszcze zaczął hałasować. Ostatecznie Watsonowi udało się dokonać barbarzyńskiej próby wyleczenia tak zwanej „nerwicy eksperymentalnej” u małego Alberta. 7

Użycie słowa „nerwica” w powyższym kontekście ma charakter spekulacyjny, ponieważ jest ono powszechnie stosowane w odniesieniu do stanów psychodynamicznych utrudniających skuteczną adaptację do życia codziennego. Jednakże koncepcja nerwicy używana w tym przykładzie jako strach uwarunkowany bodźcami, które nie wywołują strachu (lęku niewłaściwie umiejscowionego) u normalnych ludzi, jest szeroko rozpowszechniona. 8    

Jednak potwierdzając zasadę generalizacji bodźca , dziecko (mały Albert) później wykazywało również strach przed innymi futrzanymi przedmiotami, w tym królikiem. 9
Reakcję (w tym przykładzie strach dziecka) można dodatkowo wzmocnić poprzez zwiększenie siły odruchu; jest ona, że ​​tak powiem, „wbudowana”. Jednak takie warunkowanie można również ponownie usunąć.

Pobyt z małym „Albertem”. Tak zwane „kontrwarunkowanie” można by ułatwić, gdyby dziecku najpierw pokazano szczura z dużej odległości i bez hałasu. Gdy tylko strach minie, zwierzę można dopuścić bliżej. Na przykład podczas spożywania posiłków. Mary Cover Jones, jedna z uczennic Watsona, z powodzeniem zastosowała taką procedurę przeciwwarunkowania w przypadku innego dziecka. 10

W książce Watsona Psychological Care of Infant and Child , opublikowanej w 1928 r. , zalecał zastąpienie miłości rodzicielskiej i tradycyjnych norm rodzicielskich „naukową kontrolą zachowania”. 11 W wyniku tego pomysłu psychologowie stali się „inżynierami społecznymi”.

„Feministyczna bogini” Simon de Beauvoir

Inne nazwiska znajdują się na liście tych, którzy promowali seksualne przewartościowanie wszelkich wartości. Wśród nich była francuska pisarka, filozof, feministka i współtwórca gender Simone de Beauvoir (1908-1986). Dzięki powieści „ Druga płeć”, która odniosła światowy sukces, ona i jej związek ze swoim wieloletnim partnerem, francuskim powieściopisarzem, dramaturgiem,marksistą, filozofem i krytykiem religijnym Jeanem Paulem Sartre’em, stali się „wzorem do naśladowania dla wolnej miłości ”.W powieści "Druga płeć" chciała wyrwać się z okowów patriarchalnego ucisku i uciec z „niewolnictwa macierzyństwa”: „Nie rodzisz się kobietą, stajesz się nią” 12. Dla Beauvoir ciąża była „okaleczeniem”, a płód „pasożytem”, „nie mającym nic wspólnego z ciałem. 13

Kuby wyjaśnia również: "Sformułowano program radykalnego feminizmu: odrzucenie norm moralnych dotyczących seksualności, odrzucenie małżeństwa, macierzyństwa i rodziny, aborcja jako "prawo człowieka" kobiety, kobieta pracująca jako jedyny model, walka o władzę przeciwko mężczyźnie. "14

W rezultacie feminizm stał się pionierem odrzucenia heteroseksualizmu, zniszczenia rodziny i wiary chrześcijańskiej, a także tradycyjnych struktur społecznych jako jedności mężczyzny i kobiety. Walka przeciwko małżeństwu, przeciwko dziecku, przeciwko kobiecie jako matce, ale na rzecz deregulacji seksualności - w ten sposób miała nastąpić transformacja społeczeństwa.

Kuby podsumowuje logicznie: „Lewicowi, ateistyczni intelektualiści przygotowywali podłoże ideologiczne, media przeprowadzały seksualizację mas, psychologowie i socjolodzy, odurzeni władzą kształtowania ludzi i społeczeństwa według ich celów, dostarczali metod inżynierii społecznej , Rockefellerowie i Fordowie zapewnili niezbędny kapitał, instytucje polityczne stały się wykonawcami programu (…)” 15

 Szkoła frankfurcka i konsekwencje

Do tego celu dążyła także tzw. szkoła frankfurcka , od nazwy szkoły myślenia, której ośrodkiem był założony w 1923 roku we Frankfurcie Instytut Badań Społecznych . Właściwie chciała opracować teorię krytyczną dotyczącą sprzeczności społeczeństwa kapitalistycznego.
W 1933 r. ich przedstawiciele udali się na wygnanie do Nowego Jorku, a w 1950 r. powrócili do Frankfurtu. Tam kontynuowali studia i potępiali porażkę oświeceniowego rozumu, destrukcyjność postępu i lekceważenie indywidualnego szczęścia.

Postacie takie jak Max Horkheimer, Theodor W. Adorno, Erich Fromm, Leo Löwenthal, Walter Benjamin, Herbert Marcuse, Ernst Bloch itd. składali hołd marksizmowi, a także odwoływali się do Zygmunta Freuda.16 Tworzyli związek między teorią marksistowską a freudowską psychoanalizą, mając na celu zmianę społeczeństwa zgodnie z komunistycznymi wytycznymi.


Jak już wspomniano, oznaczało to i oznacza nic innego jak zniesienie własności prywatnej, zniszczenie religii i rodziny. Propagowano również, że "autorytarna osobowość" wytworzona przez "autorytarną rodzinę" jest "potencjalnie faszystowska". Ostatecznie ta prymitywna koncepcja miała legitymizować nic innego jak dekonstrukcję rodziny. Zgodnie z mottem: "Złam to, co cię łamie! Walcz z burżuazyjną rodziną nuklearną! Każdy, kto sypia z tą samą kobietą dwa razy, jest już częścią establishmentu! Pod szatami stęchlizna tysiąca lat!"17.

„Szpieg amerykańskich tajnych służb” Herbert Marcuse

Członek szkoły frankfurckiej, niemiecko-amerykański filozof, politolog i socjolog Herbert Marcuse (1898-1979), wyznawca Marksowskiego „imperium wolności jako socjalistycznej formy społeczeństwa”, był jednym z najważniejszych teoretyków studenckiego ruchu protestacyjnego. Mało znane: Marcuse pracował także w Wydziale Badań i Analiz  Biura Służb Strategicznych (OSS) amerykańskiego wywiadu wojskowego,  uczestnicząc w walce antyfaszystowskiej. Konkretnie w sekcji Europy Środkowej z kolejnymi czterdziestoma analitykami z różnych środowisk politycznych i kulturowych, pod kierunkiem Eugene'a N. Andersona. Następnie Marcuse pracował dla instytucji będącej następcą OSS,  Biura Badań nad Wywiadem , założonego w 1946 roku i podlegającego Departamentowi Stanu USA. A także do 1951 r. w  Komisji ds. Światowego Komunizmu  (CWC), czasami nawet jako szef sekcji europejskiej, która opracowywała wyniki naukowe na użytek wojny psychologicznej. 18

Dzięki swojej książce Drive Structure and Society ten szpieg amerykańskich tajnych służb zapewnił dalszy impuls do zniszczenia rodziny. Na przykład Marcuse opowiadał się za zniesieniem „zasady performance” na rzecz „zasady przyjemności” i nawoływał do nietolerancji wszystkiego, co mogłoby przeszkodzić rewolucyjnemu obaleniu wartości, czyli „nieograniczonemu wyrażaniu” popędu seksualnego w celu stworzenia „społeczeństwa wolnego od dominacji”. 19

Przykładowo „Komuny I i II” w Berlinie pokazały, dokąd prowadziła ta zbrodnicza ideologia. Propagowała „seks wszystkich ze wszystkimi, bez burżuazyjnego dążenia do własności”. Nawet jeśli dzieci „chcą” tego, nie należy im tego odmawiać. To otworzyło drzwi do pedofilii i pederastii na całe mile. Nawiasem mówiąc, Zieloni i „Unia Humanistyczna” również argumentowały w ten sam sposób w latach 80. i 90. Istniały także tak zwane „sklepy dziecięce” jako pole eksperymentalne „edukacji antyautorytarnej” w celu „tworzenia nowego człowieka”. (Kuby)


Rekalibracja norm seksualnych ma na celu stworzenie „innego” człowieka

Subkultura hipisowska sprawiła, że ​​muzyka pop, haszysz i narkotyki psychodeliczne stały się społecznie akceptowalne. Motto Festiwalu Woodstock w 1969 roku „Uczyń miłość, a nie wojnę” mówi samo za siebie. Ręka w rękę szedł z tym ezoteryczny ruch/nurt „New Age”, który obiecywał możliwość osiągnięcia boskich stanów świadomości i spełnienia wszystkich ziemskich pragnień „bez niewolniczej moralności chrześcijaństwa”. Krótko mówiąc, „okultystyczne” wyzwolenie seksualne wraz ze stymulacją popędu seksualnego spowodowało upadek chrześcijańskiego fundamentu wartości zachodniej kultury.

Kuby: "Normy seksualne są przedmiotem największego zainteresowania publicznego, ponieważ mają potężny wpływ na dobro i nieszczęście społeczeństwa (...) Z tego powodu normy seksualne podlegają surowym sankcjom społecznym i prawnym we wszystkich społeczeństwach (...) Teraz jesteśmy świadkami, że normy libertariańskie mają być również egzekwowane za pomocą prawa karnego". Ponieważ "osoba zakotwiczona w religii i rodzinie jest trudna do zmanipulowania. Moralna kotwica wiary w Boga i społeczna kotwica rodziny muszą najpierw zostać rozluźnione, aby uwieść ludzi przynętą absolutnej wolności i arbitralnej satysfakcji seksualnej. "21

Ta krótka podróż w czasie prowadzi nas do teorii gender. Aby osiągnąć rekonstrukcję mas w tym sensie, należało wyeliminować stary termin sex, który w języku angielskim oznacza płeć (a zatem konwencjonalnie mężczyznę i kobietę oraz ich wrodzone, biologiczne cechy płciowe). Zrobiono to na korzyść słowa gender. Wynika to z faktu, że nie oznacza ono już płci biologicznej, ale społeczną, skonstruowaną płeć.

Rewolucyjna społeczna ideologia gender

„Termin płeć został wprowadzony, aby (…) «zdestabilizować» i «dekonstruować» polaryzację płci poprzez walkę polityczną. To powinno stać się głównym nurtem, niekwestionowanym duchem czasu (Kuby).” 22

Było to i jest niczym innym jak negacją natury i jej (biologicznych) wytycznych dotyczących ewolucji człowieka, która trwała około trzech milionów lat (a nawet dłużej, co do tego naukowcy nie są zgodni 23 ).

Redaktor FAZ, Volker Zastrow, pisze w swojej książce  Gender – Political Gender Change   24 : „ Nawet osoby, które powinny to wiedzieć, nie potrafią lub nie chcą sensownie wyjaśniać, co oznacza „uwzględnianie problematyki płci”. Prawdopodobnie jest na to metoda. Ponieważ teoria płci jest ideologią społeczno-rewolucyjną, której celem jest zniszczenie ról płciowych – ponieważ uważa te role za sztuczne, tj. UE przyjęła go, podobnie jak Republika Federalna Niemiec. To, co dziś decyduje o polityce, zaczęło się czterdzieści lat temu w Baltimore od nieodpowiedzialnego eksperymentu na ludziach, który został wykorzystany w nieludzki sposób”.

Ostatecznie "gender mainstreaming" nie chce niczego innego, jak tylko stworzyć "nową" osobę poprzez zniszczenie tradycyjnych ról,tożsamości płciowych. Kogoś, kto ma wybrać własną płeć i orientację seksualną, zgodnie z naturą, Bogiem lub kimkolwiek innym, lub innymi słowy: kogoś, kto arbitralnie decyduje, czy chce być mężczyzną czy kobietą, heteroseksualistą, gejem, lesbijką, biseksualistą, transseksualistą itp.

Queer jest również transgenderowym terminem walki. Kuby wyjaśnia: "Słowo queer ma na celu przełamanie uwięzienia w terminach, które nawet w negacji heteroseksualności, wciąż ją zakładają, takich jak lesbijki, geje, biseksualiści i transseksualiści. Queer to po prostu wszystko, co nie jest hetero (hetero = heteroseksualne). Biegunowość heteroseksualności i homoseksualności powinna zostać wyeliminowana na rzecz całkowitego zlikwidowania tożsamości płciowej, ponieważ tylko wtedy "hegemonia obowiązkowej heteroseksualności" zostanie całkowicie przezwyciężona, a ludzie osiągną pełną wolność odkrywania siebie. "25

Nie jest więc już zaskoczeniem, że w oparciu o te prymitywne pomysły program tak zwanej „wczesnej seksualizacji” naszych dzieci przenosi się do przedszkoli i szkół w celu stworzenia „nowego człowieka”. W końcu było przygotowywane przez długi czas!

image



Jako dodatkowe rozwinięcie tematu:  KRZYSZTOF KAROŃ - ANTYKULTURA ???? SZEROKIE SPEKTRUM CZ.3 ✍️ Marsz Przez Instytucje w Praktyce ????️




Lista źródeł

1 Wydanie kompletne Marksa-Engelsa, tom 3, s. 6

2 https://oxfordre.com/komunikacja/display/10.1093/acrefore/9780190228613.001.0001/acrefore-9780190228613-e-911

3 Gabriele Kuby: Globalna rewolucja seksualna – niszczenie wolności w imię wolności, Kißlegg 2016, s. 45

4 https://www.spektrum.de/lexikon/psychologie/reich-wilhelm/12721///Gabriele Kuby: Globalna rewolucja seksualna – zniszczenie wolności w imię wolności, Kißlegg 2016, s. 48, 49 i nast.

5 Wilhelm Reich: Rewolucja seksualna , Frankfurt a. M., 1971, s. 89 i nast., 115

6 Gabriele Kuby: Globalna rewolucja seksualna – niszczenie wolności w imię wolności, Kißlegg 2016, s. 54, 55

7 Watson, JB/Rayner, R.: Uwarunkowane reakcje emocjonalne . JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY, 1920, 3, 1-14 i Benesch, tom 3, s. 17 i nast.

8 H. Benesch: (red.): Podstawy psychologii, tom 3: Psychologia uczenia się i pamięci , Weinheim 1992, s. 15, 17

9 H. Benesch (red.): Podstawy psychologii, tom 3: Psychologia uczenia się i pamięci , Weinheim 1992, s. 21

10 MC Jones: Eliminacja strachu u dzieci. J. Exp. Psychol., l, 1924, 382 – 390

11 Gabriele Kuby: Globalna rewolucja seksualna – niszczenie wolności w imię wolności, Kißlegg 2016, s. 57

12 Simone de Beauvoir: Inna płeć , Reinbek k. Hamburga 1968, s. 264

13 Gabriele Kuby: Globalna rewolucja seksualna – niszczenie wolności w imię wolności, Kißlegg 2016, s. 66

14 Gabriele Kuby: Globalna rewolucja seksualna – niszczenie wolności w imię wolności, Kißlegg 2016, s. 66

15 Gabriele Kuby: Globalna rewolucja seksualna – niszczenie wolności w imię wolności, Kißlegg 2016, s. 67; zobacz też: s. 79

16 https://www.philomag.de/lexikon/frankfurter-schule

17 Gabriele Kuby: Globalna rewolucja seksualna – niszczenie wolności w imię wolności, Kißlegg 2016, s. 69, 70, 71

18 Gisela Strunz:  American Studies czy American Studies ?, Wiesbaden 1999, s. 78–84///Detlev Claussen:  Analizy wrogów. O Niemcach. , Lüneburg 1998, s. 7///Tim B. Müller:  Wojownik i uczony. Herbert Marcuse i systemy myślowe w zimnej wojnie.  Wydanie Hamburgerowe, 2010, s. 154 i nast.

19 Gabriele Kuby: Globalna rewolucja seksualna – niszczenie wolności w imię wolności, Kißlegg 2016, s. 69, 71, 72

20 Gabriele Kuby: Globalna rewolucja seksualna – niszczenie wolności w imię wolności, Kißlegg 2016, s. 72

21 Gabriele Kuby: Globalna rewolucja seksualna – niszczenie wolności w imię wolności, Kißlegg 2016, s. 74

22 Gabriele Kuby: Globalna rewolucja seksualna – niszczenie wolności w imię wolności, Kißlegg 2016, s. 80

23 https://www.stern.de/panorama/wissen/den-menschen-baren-es-schon-sehr-viel-laenger-als-gedacht-5952668.html///https://praxistipps.focus.de/ od-kiedy-ludzie-ewolucja-w-czasie_101318

24 https://www.amazon.de/Gender-Politische-Gesexwandlung-Volker-Zastrow/dp/3937801138/ref=sr_1_sc_2?ie=UTF8&qid=1361217290&sr=8-2-spell

25 Gabriele Kuby: Globalna rewolucja seksualna – niszczenie wolności w imię wolności, Kißlegg 2016, s. 85

MPolo
O mnie MPolo

........

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka