Środowisko HIP-HOPowe chociaż przez wiele lat wykluczane przez media głównego nurtu przyzwyczaiło nas od jakiegoś czasu do wyznaczania trendów. Tyczy się to granych koncertów, umiejętności skupienia olbrzymiej rzeszy fanów wokół swoich mediów społecznościowych czy form sprzedaży muzyki.
Środowisko HIP-HOPowe chociaż przez wiele lat wykluczane przez media głównego nurtu
przyzwyczaiło nas od jakiegoś czasu do wyznaczania trendów. Tyczy się to granych koncertów,
umiejętności skupienia olbrzymiej rzeszy fanów wokół swoich mediów społecznościowych czy form
sprzedaży muzyki.
Jak widać Twórcy tej (kiedyś, dawno dawno temu) podwórkowej muzyki nie planują się w swoich
innowacjach zatrzymywać. I nie mowa tutaj tylko o młodym pokoleniu polskiej rap sceny.
PONO, warszawski raper z bardzo cenionym dorobkiem muzycznym, razem ze swoją wytwórnią
ESAPE postanowił wydawać muzykę poprzez Blockchain. Najbardziej ciekawi forma promocji tych
działań.
![image](//m.salon24.pl/94183cee0353654ab6202176078f6b9e,860,0,0,0.jpg)
Raper i wytwórnia zrezygnowali z „tradycyjnego” promowania materiałów w sieci, a skorzystali z
Telegazety. Promowanie sprzedaży muzyki poprzez Blockchain na Telegazecie? Chyba się to
nikomu nie śniło.
www.soundoshi.com/ESAPE
Będziemy się bacznie przyglądać kolejnym poczynaniom wytwórni ESAPE.
Inne tematy w dziale Technologie