Chmielewski Marek Chmielewski Marek
443
BLOG

BLAAA.....BLAAA.....BLAAA......

Chmielewski Marek Chmielewski Marek Polityka Obserwuj notkę 11

Ogląając rozmowę premiera Tuska z artystami, po raz kolejny dostałem mdłości od wypowiedzi przywódcy rządu. Nie było w niej żadnych konkretów czy innowacyjnych wypowiedzi. Tak jak wcześniej , wypowiedzi były jakieś rozmydlone nie dawały konkretnych odpowiedzi  na zadawane pytania. Jednym słowem " ta sama stara piosenka ". Artści również nie popisali się pytaniami które mogłyby być mocniejsze bardziej konkretne , które mogłyby przygwożdzić Tuska co nie było trudne, dlatego że Tusk nie zrealizował żadnej ze swoich bodajże 99 obietnic.  Odniosłem wrażenie że przedstawiciele świata artstycznego nie przygotowali się  do słownego pojedynku. Wysłuchując wypowiedzi Tuska od momentu gdy objął  kierownicze stanowisko rządu, mogę tylko stwierdzić że jest to wypyskowany polityczny wandal, który wraz ze swymi kolesiami nie ma żadnych pomysłów na uzdrowienie gospodarki i polityki zagranicznej naszej ojczyzny. Straciłem już rachubę ile wypowiedzi na swoim koncie ma premier, ale po raz kolejny jego wypowiedż była tylko jednym i głośnym  blaaa....blaaa...bla.....

Moja sprawa jaki jestem.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (11)

Inne tematy w dziale Polityka