politycy obserwują jak odpływa woda
politycy obserwują jak odpływa woda
Chmielewski Marek Chmielewski Marek
187
BLOG

DWA KATAKLIZMY , DWA RZĄDY

Chmielewski Marek Chmielewski Marek Polityka Obserwuj notkę 2

Przyglądam się trzensieniu ziemi i tsunami jakie nawiedziło Japonię. Trzęsienie nastąpiło tak gwałtownie, że sejsmografy ostrzegły o nadchodzącej katastrofie na 15 minut przed tragedią.   Tak ogromnych strat związanych z trzęsieniem ziemi i tsunami  które dobiło część  kraju to  Japonia  jeszcze nie miała. Ale co ja słyszę w informacjach, że japońskie służby ratownicze ewakuowały 65 tys. ludzi jednego dnia , a 45 tys. na drugi dzień z terenów zagrożonych. Słuchając tych informacji dwukrotnie spadłem z fotela pod wrażeniem. Przypomniało mi się gdy Polskę nwiedziła powódż ostatniego lata (2010), a ludzie siedzieli na dachach swoich zabudowań nawet po trzy dni w oczekiwaniu na jakąś łódeczkę która ich zabierze na suchy ląd. Tymczasem nasi polityczni prominenci Donek i Bronek biegali po wałach przeciwpowodziowych , a jeden z nich z rozbrajającą szczrością pocieszył powodziań, że woda sama odpływa. Idąc tokiem myślenia obecnego prezydenta Polski Bronisława Komorowskiego , to mam nadzieję że Platforma Obywatelska odpłynie dla naszego dobra z polskiej sceny politycznej.

Moja sprawa jaki jestem.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (2)

Inne tematy w dziale Polityka