HareM HareM
257
BLOG

Dziś okrągła rocznica śmierci Chopina

HareM HareM Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 30
175-ta konkretnie

Mija równo 175 lat od momentu, kiedy świat utracił, najwybitniejszego, moim skromnym daniem, muzyka w historii tego padołu.

Nie jestem żadnym muzycznym zawodowcem, ale trochę się tym sportem w życiu parałem. Amatorsko oczywiście, ale zeszło. Nie tylko słuchając płyt i śpiewając przy goleniu.

Jako taki nie mam może prawa do autorytarnego wypowiadania się w temacie, zresztą żadnych pretensji do tego nie roszczę, ale swoje danie mam. I uważam, że w takim dniu mogę swoje trzy grosze w tej sprawie wtrącić.

To wtrącam. Nasz rodak, Fryderyk Chopin, jest najwybitniejszym kompozytorem, którego utwory moje uszy kiedykolwiek słyszały. Nikt nie może mu podskoczyć. Nawet drugi wybitny geniusz, notabene też przerastający całą resztę o głowę, Wolfgang Amadeusz.

Chwilowo uciekam. Idę się raczyć przez jakiś czas Chopinem.


HareM
O mnie HareM

jakem głodny tom zły, jakem syty to umiem być niezły

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (30)

Inne tematy w dziale Kultura