Technologie, Badania i rozwój
Mars 2020 - kreatorzy i konsumenci
W idei "Trump Monolit" amerykańskiej telemechaniki marsjańskiej Stany Zjednoczone eksportują maszyny do skanowania planety Mars w celu ułożenia jej wirtualnej rzeczywistości w bazie IT w USA, oraz roboty do roboty budowlanej na Marsie, koordynowanej zdalnie w USA w domenie międzyplanetarnego uwarunkowania czasoprzestrzennego Ziemia-Mars. Rozważania obejmowały szeroki front wydatków publicznych i prywatnych w tym w powiązaniu z rozwijaniem marketingu "wiem jak" budować osady na pustyniach w USA. Wobec tego potrzeba źródła dochodu i zysku z mechanicznego ruchu na Marsa w gospodarce USA.
Elon Musk wskazuje w swoim przekonaniu do korzyści dla ludzi z Marsa, że jest w narodzie amerykańskim witalność dla przygody życia na Marsie i liczy na spełnieniu tej potrzeby w domenie biznesu firmy SpaceX, w skali miliona marsjańskich osadników. Zatem ta pro futuro grupa na startup idei jest jednocześnie kreatorem i konsumentem. Klient oferty, wyróżniony, doceniony, niezbędny, wybrany, po spełnieniu wymagań zdrowia, wiedzy i umiejętności, przesłanek przydatności na Marsie, będzie mógł opłacić lot na Marsa w jedną stronę za cenę biletu porównywalną z ceną domu w USA - po co komu dom w USA, gdy wybiera się na Marsa bez możliwości powrotu?
W idei "Trump Monolit" roboty do roboty na Marsie nie zapłacą za bilet - potrzebują sponsorów - ?
- poszukiwania śladów życia pozaziemskiego na Marsie,
- opowieści o kosmicznej potrzebie "marsjańskiej Arki",
- obciążenia bioproblemami w podróży i bytu na Marsie,
- misji z flagą, jest przy niej budowa jakości technicznej.
Zatem w tej idei amerykański podatnik musiałby się zgodzić na możliwość odliczenia od podatku kwoty sponsorowania robotów na Marsie.
*
Zadanie robotów na Marsie:
*
Fot. Pomnik stojący w miejscu, gdzie mieli wylądować obcy.
Komentarze
Pokaż komentarze (4)