„Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na ty przechodzimy niezależnie od wyniku” - tak polska marka piwna zachęca kibiców Polski i Hiszpanii do pojednania przy piwie.
Piwo dla Hiszpanów na otarcie łez
Animacja reklamowa Tyskiego z takim hasłem pojawi się w piątek wieczorem i będzie wyświetlana również w sobotę 19 czerwca na telebimie w Sewilli, gdzie reprezentacja Polski zagra mecz z Hiszpanią
– Chociaż w Tyskim wierzymy, że na ty warto przejść niezależnie od wyniku, bardzo mocno trzymamy kciuki za biało-czerwonych. Zdecydowaliśmy się zaprosić kibiców hiszpańskich na piwo w geście pojednania, po ewentualnej porażce. Takie działanie wpisuje się w kampanię „Jesteśmy mistrzami Europy w przechodzeniu na ty”. Chcielibyśmy móc zrealizować tę obietnicę i mam nadzieję, że nasza reprezentacja nam to umożliwi – mówi o akcji Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.
Polecamy:
Grab a Tyskie beer and help us cheer
Akcja Tyskiego wpisuje się w strategię i działania przygotowane na Euro. Marka w ramach platformy Przejdźmy na TY chce łączyć pomimo różnic. Spersonalizowała swoją stronę internetową. Żeby na nią wejść, trzeba podać swoje imię i datę urodzenia.
Na początku tygodnia Tyskie hasłem „Największy polski poeta to Słowacki” zachęcało Słowaków do przejścia na TY przed meczem z reprezentacją Polski. W ubiegłym tygodniu Tyskie poprosiło kibiców Irlandii o wsparcie Polaków w meczu ze Słowakami. W dzienniku "Irish Daily Star' ukazał się apel, w którym marka pod hasłem Grab a Tyskie beer and help us cheer! (pol. Złap Tyskie i pomóż nam kibicować) zachęcała Irlandczyków do dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku "Irish Daily Mirror".
ja
Zobacz także:
Inne tematy w dziale Kultura