Logicznie myślący Logicznie myślący
96
BLOG

Komentarz do notki Pani Edyty- Tytuł to nie wszystko

Logicznie myślący Logicznie myślący Społeczeństwo Obserwuj notkę 8

Pani Edyta popełniła notkę - Tytuł to nie wszystko - https://www.salon24.pl/u/edyty/1404960,tytul-to-nie-wszystko

Ponieważ jestem u Pani Edyty zablokowany na wieki wieków amen, to pozwalam sobie na komentarz do notki, na swoim blogu.


Pani Edyto!


Skoro słusznie uważa Pani, że wykształcenie i formalny tytuł naukowy, nie przesądzają o mądrości i wartości człowieka, to dlaczego w naszej dyskusji sprzed kilku lat o wspólnym lub oddzielnym spaniu małżonków, zapytała mnie Pani o moje wykształcenie, sugerując że nie mam wystarczającej wiedzy w tym temacie?


Dlaczego następnie, gdy ja zapytałem Panią o wykształcenie, to wiła się Pani jak piskorz, unikając przez dłuższy czas odpowiedzi?

Czyżby wstydziła się Pani swojego wykształcenia? Uważa je Pani za zbyt niskie i niewystarczające?


Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z cenzurą, głupotą, chamstwem i kłamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (8)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo