Logicznie myślący Logicznie myślący
114
BLOG

W odpowiedzi Pani Edycie na jej notkę - Relacyjne mrówki

Logicznie myślący Logicznie myślący Społeczeństwo Obserwuj notkę 4

Pani Edyta napisała kolejną tendencyjną notkę o tych wstrętnych, męskich szowinistach, którzy cynicznie wykorzystują dobre serce kobiet i nie liczą się z ich uczuciami i potrzebami - https://www.salon24.pl/u/edyty/1403025,relacyjne-mrowki


Jako odpowiedź i mój komentarz polecam historię Pana Andrzeja, cynicznie i bezwzględnie wykorzystywanego przez żonę - https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/nie-jest-ojcem-dzieci-ale-musi-placic-alimenty-sledczy-rozkladaja-rece/vzjjyj8,79cfc278


Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z cenzurą, głupotą, chamstwem i kłamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (4)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo