Logicznie myślący Logicznie myślący
144
BLOG

Wieści z bloga EdithKulpieński68 – odcinek 22

Logicznie myślący Logicznie myślący Społeczeństwo Obserwuj notkę 41
Ponieważ Pani Edyta mnie zablokowała (kolejny raz), to będę komentował jej notki na swoim blogu. Robię to, aby walczyć z nieuzasadnioną cenzurą Pani Edyty, aby przeciwdziałać cenzurze, przełamać cenzurę i tym samym nie dać satysfakcji cenzorowi. Tym samym Pani Edyta dołączyła do mojej osobistej ekskluzywnej listy cenzorów: Iskra.SH, Stary, doku, echo24, folt37, EdithKulpienski68. Wszystkim cenzorom Salonu24 dedykuję fraszkę Stanisława Jerzego Leca - "Tak długo gryzł cenzor, aż się ugryzł w własny jęzor". W odcinku dwudziestym drugim komentarz do notki – Samodecydowanie - https://www.salon24.pl/u/edyty/1393068,samodecydowanie

Pani Edyta pisze m.in.:

"Ocenianie innych nie powinno być naszym zadaniem, gdyż każdy ma prawo do własnych przekonań i decyzji."

Proszę to powiedzieć rodzicom, nauczycielom czy przełożonym w pracy.

Większej głupoty dawno nie czytałem.

Przecież przez całe nasze życie jesteśmy bez przerwy oceniani przez rodziców, przez nauczycieli i wychowawców, przez przełożonych w pracy, przez współmałżonka, przez przyjaciół, znajomych, sąsiadów i kolegów, przez własne dzieci i wnuki, a na końcu przez Boga.

Jak sobie Szanowna Autorka wyobraża życie bez oceniania. Chyba tylko na bezludnej wyspie. 

Sama Szanowna Autorka bez przerwy ocenia komentatorów i to ostro, a często nawet w niewybredny sposób. Sam takiej oceny  doświadczyłem, a gdy zabrakło jej argumentów w dyskusji, to mnie zablokowała.



Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z cenzurą, głupotą, chamstwem i kłamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (41)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo