Logicznie myślący Logicznie myślący
133
BLOG

Wieści z bloga EdithKulpieński68 – odcinek 14

Logicznie myślący Logicznie myślący Społeczeństwo Obserwuj notkę 10
Ponieważ Pani Edyta mnie zablokowała (kolejny raz), to będę komentował jej notki na swoim blogu. Robię to, aby walczyć z nieuzasadnioną cenzurą Pani Edyty, aby przeciwdziałać cenzurze, przełamać cenzurę i tym samym nie dać satysfakcji cenzorowi. Wszystkim cenzorom Salonu24 dedykuję fraszkę Stanisława Jerzego Leca - "Tak długo gryzł cenzor, aż się ugryzł w własny jęzor". W odcinku czternastym komentarz do notki – Determinacja matki - https://www.salon24.pl/u/edyty/1390908,determinacja-matki

Pani Edyta pisze m.in.:

"To właśnie wtedy pojawił się na mojej drodze pewien bloger, który skłonił mnie do założenia bloga na salonie. Pisanie stało się moją ucieczką od codzienności, chwilą wytchnienia. Nocami, gdy nie mogłam spać, pisząc, zagłuszałam natrętne myśli i obawy o życie męża i zdrowie syna. To wtedy powstawało po kilka tekstów każdej nocy. To był bardzo trudny czas dla mnie, ale miałam wsparcie swoich bliskich."


Mój komentarz:


Okazuje się, że pisanie po kilka notek na kilku blogach, podczas bezsennych nocy, było wytchnieniem dla Pani Edyty. Kiedy zatem Pani Edyta spała, jeśli w ogóle? W dzień pracowała przecież jako terapeutka oraz opiekowała się chorym mężem i chorym synem.

Poza tym notki Pani Edyta publikowała o różnych porach dnia, najczęściej w ciągu dnia niż w nocy.


Poza tym można tylko współczuć Pani Edycie. Ale kto w takiej trudnej i wyczerpującej sytuacji, ma jeszcze głowę i ochotę do prowadzenia kilku blogów jednocześnie, pisząc na ogół banalne i pretensjonalne teksty?

Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z cenzurą, głupotą, chamstwem i kłamstwem. Od 25 sierpnia 2024 jestem członkiem założycielem Klubu Zbanowanych Przez Edytę - KZPE. Zapraszam wszystkich zbanowanych.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (10)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo