Logicznie myślący Logicznie myślący
163
BLOG

Wieści z bloga EdithKulpieński68 – odcinek 11

Logicznie myślący Logicznie myślący Społeczeństwo Obserwuj notkę 37
Ponieważ Pani Edyta mnie zablokowała (kolejny raz), to będę komentował jej notki na swoim blogu. Robię to, aby walczyć z nieuzasadnioną cenzurą Pani Edyty, aby przeciwdziałać cenzurze, przełamać cenzurę i tym samym nie dać satysfakcji cenzorowi. Wszystkim cenzorom Salonu24 dedykuję fraszkę Stanisława Jerzego Leca - "Tak długo gryzł cenzor, aż się ugryzł w własny jęzor". W odcinku jedenastym komentarz do notki – Głębokie wnętrze fałszu - https://www.salon24.pl/u/edyty/1390623,glebokie-wnetrze-falszu

Pani Edyta pisze m.in.:

"W świecie, gdzie fałsz i maski są codziennością, warto przypomnieć sobie, że autentyczność jest najcenniejszym darem, jaki możemy sobie i innym ofiarować."

Święte słowa. Czego Szanownej Autorce i nam wszystkim Salonwiczom, wypada życzyć.

Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z cenzurą, głupotą, chamstwem i kłamstwem. Od 25 sierpnia 2024 jestem członkiem założycielem Klubu Zbanowanych Przez Edytę - KZPE. Zapraszam wszystkich zbanowanych.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (37)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo