Logicznie myślący Logicznie myślący
109
BLOG

Wieści z bloga EdithKulpieński68 – odcinek 10

Logicznie myślący Logicznie myślący Społeczeństwo Obserwuj notkę 11
Ponieważ Pani Edyta mnie zablokowała (kolejny raz), to będę komentował jej notki na swoim blogu. Robię to, aby walczyć z nieuzasadnioną cenzurą Pani Edyty, aby przeciwdziałać cenzurze, przełamać cenzurę i tym samym nie dać satysfakcji cenzorowi. Wszystkim cenzorom Salonu24 dedykuję fraszkę Stanisława Jerzego Leca - "Tak długo gryzł cenzor, aż się ugryzł w własny jęzor". W odcinku dziesiątym komentarz do notki – W poszukiwaniu niezłomnej więzi - https://www.salon24.pl/u/edyty/1390360,w-poszukiwaniu-niezlomnej-wiezi

Pani Edyta pisze m.in.:

"W końcu pragniemy osoby, która doceni nas takimi, jakimi jesteśmy. Będzie akceptować nasze wady i zalety bezwarunkowo, z pełnym zrozumieniem dla naszych wyborów i decyzji. Takiej osoby potrzebujemy na tej trudnej, a zarazem pięknej drodze życia."


Mój komentarz:

Absolutnie nie chcę, aby najbliższa mi osoba BEZWARUNKOWO akceptowała moje wady. Raczej oczekuję, że mi pomoże je zwalczyć i przezwyciężyć, dla naszego wspólnego dobra. Sam również nie akceptuję BEZWARUNKOWO wad u najbliższych mi osób, ale staram się delikatnie i życzliwie, najpierw zwrócić uwagę, a następnie pomóc w przezwyciężeniu wad.


Nie można swoich wad tolerować, machnąć na nie ręką i powiedzieć - taki/taka już jestem i się nie zmienię. Przecież chodzi o to, żeby być dobrym człowiekiem i ciągle stawać się lepszym. Z mnóstwem akceptowanych i tolerowanych wad, to się nie uda.  Człowiek będzie się tylko coraz bardziej pogrążał w duchowym maraźmie i będzie z wiekiem coraz gorszy. 

Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z cenzurą, głupotą, chamstwem i kłamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (11)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo