Logicznie myślący Logicznie myślący
171
BLOG

Wieści z bloga EdithKulpieński68 – odcinek 8

Logicznie myślący Logicznie myślący Społeczeństwo Obserwuj notkę 41
Ponieważ Pani Edyta mnie zablokowała (kolejny raz), to będę komentował jej notki na swoim blogu. Robię to, aby walczyć z nieuzasadnioną cenzurą Pani Edyty, aby przeciwdziałać cenzurze, przełamać cenzurę i tym samym nie dać satysfakcji cenzorowi. Wszystkim cenzorom Salonu24 dedykuję fraszkę Stanisława Jerzego Leca - "Tak długo gryzł cenzor, aż się ugryzł w własny jęzor". W odcinku ósmym komentarz do notki – Świat online - https://www.salon24.pl/u/edyty/1389888,swiat-online

Na początku notki Pani Edyta pisze: 

"Od wielu lat jestem aktywną uczestniczką dyskusji na forach internetowych i nie mogę przemilczeć niepokojącej tendencji wzrostu liczby analfabetów emocjonalnych w świecie online. Co to oznacza? Otóż mówimy tutaj o osobach, które nie tylko nie rozumieją emocji innych, ale również nie potrafią rozróżnić i wyrazić swoich własnych uczuć."


A na końcu notki pisze:

"Musimy pamiętać, że emocje są nieodłączną częścią naszego życia, zarówno online, jak i offline. Dlatego ważne jest, abyśmy kontynuowali rozmowy na temat analfabetyzmu emocjonalnego i podejmowali działania mające na celu jego zwalczanie." 


Mój komentarz:

Skoro emocje są nieodłączną częścią naszego życia, to chyba doświadczają ich również analfabeci emocjonalni. A skoro doświadczają emocji to znaczy że potrafią wyrazić swoje własne uczucia, właśnie w sposób emocjonalny i w sposób emocjonalny reagują na emocje innych ludzi. Czyli nie są analfabetami emocjonalnymi. 

Bez sensu i bez logiki. Nie pierwszy zresztą raz.


Poza tym notka porusza bardzo ważny temat i zgadzam się z jej przesłaniem oraz popieram apel Szanownej Autorki do wszystkich internetowych dyskutantów i komentatorów.


"Czemu to widzisz drzazgę w oku swego brata, a belki we własnym oku nie dostrzegasz? Albo jak możesz mówić swemu bratu: Pozwól, że usunę drzazgę z twego oka, gdy belka [tkwi] w twoim oku? Obłudniku, wyrzuć najpierw belkę ze swego oka, a wtedy przejrzysz, ażeby usunąć drzazgę z oka twego brata." - Mt 7,3-5


Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z cenzurą, głupotą, chamstwem i kłamstwem. Od 25 sierpnia 2024 jestem członkiem założycielem Klubu Zbanowanych Przez Edytę - KZPE. Zapraszam wszystkich zbanowanych.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (41)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo