Logicznie myślący Logicznie myślący
126
BLOG

Wieści z bloga EdithKulpieński68 – odcinek 6

Logicznie myślący Logicznie myślący Społeczeństwo Obserwuj notkę 12
Ponieważ Pani Edyta mnie zablokowała (kolejny raz), to będę komentował jej notki na swoim blogu. Robię to, aby walczyć z nieuzasadnioną cenzurą Pani Edyty, aby przeciwdziałać cenzurze, przełamać cenzurę i tym samym nie dać satysfakcji cenzorowi. Wszystkim cenzorom Salonu24 dedykuję fraszkę Stanisława Jerzego Leca - "Tak długo gryzł cenzor, aż się ugryzł w własny jęzor". W odcinku szóstym komentarz do notki – Czy kłamstwo jest bronią tchórzy?-https://www.salon24.pl/u/edyty/1389324,czy-klamstwo-jest-bronia-tchorzy

Szanowna Autorka pisała, że w Niemczech, informacja o wykształceniu jest poufna i zarezerwowana tylko dla przełożonych w pracy.

To było kłamstwo czy prawda?

Szanowna Autorka pisała, że diagnozowanie na odległość jest nieprofesjonalne, ale sama ciągle diagnozuje blogerów i komentatorów na odległość.

To było kłamstwo czy prawda? A może hipokryzja?

Szanowna Autorka twierdziła, że nie będzie więcej pisać na S24 w tym "kłębowisku żmij", aby po chwili założyć nowego bloga, podobno na złość mnie i Kobiecie Kuli.

To było kłamstwo czy prawda? A może hipokryzja?


To tylko trzy, pierwsze z brzegu, przykłady mijania się z prawdą Szanownej Autorki. O jej licznych manipulacjach, przekłamaniach i przeinaczeniach, każdy mógł się przekonać osobiście do czasu aż zlikwidowała  wszystkie swoje stare blogi. Na szczęście najlepsze "kwiatki" mam skopiowane, a teraz kopiuję już wszystko co pisze.

No to wypada zapytać Szanowną Autorkę: Czy kłamstwo, którym tak często i chętnie się posługuje, jest bronią tchórza?



"Czemu to widzisz drzazgę w oku swego brata, a belki we własnym oku nie dostrzegasz? Albo jak możesz mówić swemu bratu: Pozwól, że usunę drzazgę z twego oka, gdy belka [tkwi] w twoim oku? Obłudniku, wyrzuć najpierw belkę ze swego oka, a wtedy przejrzysz, ażeby usunąć drzazgę z oka twego brata." - Mt 7,3-5




Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z cenzurą, głupotą, chamstwem i kłamstwem. Od 25 sierpnia 2024 jestem członkiem założycielem Klubu Zbanowanych Przez Edytę - KZPE. Zapraszam wszystkich zbanowanych.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (12)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo