Logicznie myślący Logicznie myślący
304
BLOG

Wieści z bloga EdithKulpieński68 – odcinek 2

Logicznie myślący Logicznie myślący Społeczeństwo Obserwuj notkę 57
Ponieważ Pani Edyta mnie zablokowała (kolejny raz), to będę komentował jej notki na swoim blogu. W odcinku drugim komentarz do notki – Siła miłości - https://www.salon24.pl/u/edyty/1387788,sila-milosci#

Zgadzam się z tym co pisze Szanowna Autorka na temat miłości, chociaż są to banały.

Od siebie dodam, że prawdziwa miłość, nigdy się nie kończy. Sięga nawet za grób. Uważam również, że w życiu człowieka Miłość jest najważniejsza.

Kiedyś przeczytałem w Internecie piękną wypowiedź na temat Miłości, zapisałem ją i pozwolę ją sobie tutaj zacytować:

"Głównymi wyznacznikami człowieczeństwa są m. in. bezinteresowna dobroć (Miłość) i mądrość (rozumność). Dlatego każdy człowiek powinien przede wszystkim starać się (szczerze i wytrwale) aby być dobrym i mądrym. Zatem mąż powinien kochać żonę bardziej niż samego siebie i bardziej niż wczoraj, a żona męża bardziej niż samą siebie i bardziej niż wczoraj. Miłość to świadoma i rozumna postawa życiowa, to przede wszystkim nasze codzienne czyny, a nie tylko same uczucia i emocje. Kochać kogoś to znaczy zawsze chcieć i zawsze dążyć do jego dobra. Tylko tyle i aż tyle. Cała reszta: wiek, wygląd, atrakcyjność, rzeczy materialne, wykształcenie, seksualność, pozycja społeczna, itd. itd. ma znaczenie drugo- albo i trzeciorzędne. Ludzie egoiści, zgniłki moralne, „odkurzacze” (zasysający wszystko do siebie), z nałogami, niezrównoważeni psychicznie – którzy nie chcą się zmienić – nigdy nie zbudują szczęśliwego związku. Są trwale niezdolni i niezdatni do małżeństwa i do założenia rodziny. Lepiej ich unikać, a w razie potrzeby odejść od nich, choćby nawet byli piękni, młodzi i bogaci. Przykładów takich nędzników wśród artystów, celebrytów i ogólnie ludzi na świeczniku, całe mnóstwo. Trwałe małżeństwo i normalna rodzina to wśród nich wyjątki."

Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z cenzurą, głupotą, chamstwem i kłamstwem. Od 25 sierpnia 2024 jestem członkiem założycielem Klubu Zbanowanych Przez Edytę - KZPE. Zapraszam wszystkich zbanowanych.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (57)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo