leniuch102 leniuch102
103
BLOG

Obcy i nieznajomi.

leniuch102 leniuch102 Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
W ogólę żywię cichą nadzieję, że wkrótce będziemy mogli zostawić troskę o PKB i ZUS botom i robotom, a sami zajmiemy sie uprawą pomidorów w lecie i polowaniem na dziki zimą.

Są tacy fani, którzy przynoszą wstyd swoim idolom i ja z pewnością do takich fanów należę.
Długie lata uwielbiałem Ellę Fitzgerald, ale naprawdę szczęka mi opadła, kiedy przypadkiem zobaczyłem ją w telewizorze. Wbrew moim oczekiwaniom nie była różową blondynką w irlandzkim typie (cokolwiek to może znaczyć). Nadmienię, że moja fascynacja muzyką Elli przypadła już na czasy internetowe i info, że jest wielką Murzynką w okularach było one click away, rzecz w tym, że byłem nim kompletnie niezainteresowany.

„Śpiewaj i zmiataj”, najbardziej kolorowy fakt z życia, jak to, że masz trzy tysiące lat, jak Górniak, albo jesteś uleczonym przez modlitwę gejem, jak little Richard, nie wpłynie na moje uwielbienie dla twojej sztuki. Nie zamierzam też wydawać ani złotówki na koncert czy płyty, po prostu ściągnę z netu i posłucham w fotelu do przejedzenia.

Fair enough, I guess.

Z kinem tak się nie da, za bilet trzeba zapłacić, właśnie z bólem serca wywaliłem na najnowszego Obcego (Romulusa). Bardzo przyzwoity, polecam fanom i nie tylko, syn mój, zupełnie Obcych nie kupujący, zadeklarował obejrzenie poprzednich części, tak mu się spodobało.

Twarda fanbaza jest podobno na nie, albowiem ponieważ reżyser wskrzesił dawno zmarłego aktora z pierwszej części, czym podeptał prawo do wiecznego spoczynku i zwykłą ludzką przyzwoitość. I do tego wygenerowany sobowtór z kilometra walił AI, miał plastikową twarz i nie dało się na niego patrzeć bez zażenowania.

Szybko sprawdziłem, o kogo chodzi, nie będę spojlerował, ale jak dla mnie był najlepszym aktorem w obsadzie, który skradł szoł i wrył się w pamięć. Kompletnie zresztą nie kojarzyłem typa z wcześniejszych części, ot z jakim usmarkanym wyrobem fanopodonym macie tu do czynienia.

Tak że tak, może Sztuczna Inteligencja rzeczywiście jest odpowiedzią na kłopoty branży i Hollywood przestanie wabić nieletnie na pokuszenie reżyserów, tylko je sobie wygeneruje. Reżyserów zresztą też.

Chwała Bogu i czipom Nvidii, aktorzenie to fach podły, rozdymający ludziom ego i wpędzający ich w nałogi. W ogólę żywię cichą nadzieję, że wkrótce będziemy mogli zostawić troskę o PKB i ZUS botom i robotom, a sami zajmiemy sie uprawą pomidorów w lecie i polowaniem na dziki zimą.

Czym w sumie mogliśmy i powinniśmy się zacząć zajmować już dawno.


leniuch102
O mnie leniuch102

treści "osobiste": https://leniuch.home.blog/

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości