generee generee
133
BLOG

Euro 2024 - nieco rozczarowujące

generee generee Sport Obserwuj notkę 30

Za nami 42 mecze; to już o 11 więcej niż oglądaliśmy w 2012 w całym turnieju, a do końca jeszcze 9 spotkań.

Być może powinienem poczekać do zakończenia fazy 1/8 albo podsumować fazę grupową, ale do tytułowego stwierdzenia nie wydaje się konieczne wprowadzanie takiej cezury - wszak ponad 80 % turnieju za nami. Dla mnie to w dużej mierze turniej bez emocji i bez historii - ledwie kilka spotkań zapamiętałem, a przecie jesteśmy w trakcie. Póki co najbardziej zapamiętałem krzywdę Czechów w meczu z Portugalią, służbę technologii w imię prawdy oraz bronione karne z dnia wczorajszego. No i dzielną postawę beniaminków.

Owszem, kilku meczy nie widziałem, albo oglądałem połowicznie - nie sądzę jednak, aby zmieniły moje postrzeganie tej imprezy.


generee
O mnie generee

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport