To na pewno tylko wypadek przy pracy, gigantyczne nieporozumienie, przy którym chowa się wybór Bronisława Komorowskiego na prezydenta RP, efekt nagonki ze strony konkurencji lub spisek zawiązany kilkaset kilometrów na zachód od naszych granic - albo po prostu wszystko naraz. Oto po kolejnej emisji akcji spółki 4fun Media kurs tych walorów spadł na giełdzie o 8%.
Ten trend się nie utrzyma. Polscy konsumenci mediów dadzą odpór. Głosując myszkami i pilotami pokażą, co lubią. Nie chcą słyszeć o finansach publicznych ni strukturze służby zdrowia. Przełkną krótki "news" o odśnieżaniu, ale rajcuje ich to, co zawiera sztandarowa oferta spółki 4fun Media. Korzystajcie, kupujcie, gdy tanio. Konsumenci mediów zapłacą. Będzie kolejne święto.
PS. Biorę odpowiedzialność za tę rekomendację. Biznesik jest pewny. "Kanał tematyczny, panie dzieju.
Inne tematy w dziale Gospodarka