KOBIETA KULA KOBIETA KULA
73
BLOG

Krótko Notka: Sztuczno Inteligencyjo Mo Ipi Aże Zgrzypi

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Polityka Obserwuj notkę 3

Ale czy jest coś gorszego od sztucznej inteligencji? 

Owszem. To są osoby, które z owej sztucznej inteligencji korzystają, publikując potem treści, których nie mogą zrozumieć oraz dokonać poprawnej korekty. Przykład jak malowanie z pierwszego akapitu tekstu znanej salonowej terapełtki, która z seksu weszła w dewocjonalia i moralne dylemata. Szkoda, że nie swoje, co widać w poniższym bełkocie:

"W mojej podróży przez dzieciństwo chętnie uczęszczałam w lekcjach religii, w oddalonym o ponad dwa kilometry kościele, do którego przemierzałam wraz z przyjaciółmi pobocze ruchliwej trasy, prowadzącej z Gdańska do Warszawy. "


/Źródło podaję, ale nie zachęcam do jego zgłębiania:

https://www.salon24.pl/u/edyty/1407224,dziecieca-wiara-w-zmieniajacym-sie-swiecie

Aby nie było, że ja co zmyślam. :-))))/


Tak więc, nie tak trudno się zgodzić z tą myślą odkrywczą, że gdyby mózg miał przewagę nad żołądkiem to dałby znać, że jest pusty i namówił do poprawki powyższego cytatu, na ten przykład tak:

W czas mojego dzieciństwa chętnie uczęszczałam na lekcje religii, do oddalonego o ponad dwa kilometry kościoła, do którego szłam wraz z przyjaciółmi poboczem ruchliwej trasy, prowadzącej z Gdańska do Warszawy. "

To jest korekta tylko pierwszego akapitu i dalej ja się nie zgłębiawszy, bo jeszcze bym mogła była w jaką wpaść czarną dziurę, pełną sztucznych terapełtek oraz bezobjawowo inteligentnych. 

I tela. 

:-)))


"

Zobacz galerię zdjęć:

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (3)

Inne tematy w dziale Polityka