KOBIETA KULA KOBIETA KULA
352
BLOG

The Shining of Ball Lighting czyli Zmora z Salon24 Street

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Polityka Obserwuj notkę 36

Nie każdy człowiek zdając sobie sprawę z tego jak działając wszelakie prawa na tym padole, tak ziemskie, nieziemskie, jak i całkiem przyziemne, które wiele w postrzeganiu wszechrzeczy mogą zmienić i takoż względem tak zwanego Prawa Przyciągania nie tylko przyciągając się podobieństwa i rzeczy pozytywne, ale człowiek nieostrożny, na skutek wywoływania duchów czy też wilka z lasu może do żywota swego demoniczne wprowadzić aspekty i aby z owych kłopotów wybrnąć, będzie musiał się zmierzyć z egzorcystą, lub też mieć do czynienia z tak zwanym Miranda Law.

Czym jest Miranda Law, zwane Prawem Mirandy, można się z interneta dowiedzieć, Kobieta Kula zaś, wypowiadając formułę ową nader często, przeto na pamięć ją znając, ale w wielkim ambarasie są takowi, co ją ode mnie usłyszą, lecz do niej się zastosować nie chcą i potem mogą z tego wstyd i poruta wyniknąć, a takoż tak zwane wykluczenie społeczne - wszystko to na skutek zachowań nieodpowiedzialnych i lekkomyślnych, albowiem nie jest to i owo takim, jak się wydaje.

Aby nie było, że ja co zmyślam, a teorie jakoweś filozoficzno - psychologiczne uskuteczniam, podam ja tu prosty przykład zachowań nieodpowiedzialnych, kiedy delikwentka na skutek nieznajomości Prawa Mirandy oraz prostych zasad opisanych w Świętych Księgach w temacie "Kto się wywyższa, będzie poniżonym" sama się podkłada pod kuliste przeturlanie, nie musi więc nawet mieć w ten deseń Kula Kobieta demonicznych szponów, wystarczy w zupełności kamerka w telefonie. I tak mamy tu natenczas przykładowy, tak zwany Przypadek* względem narcystycznych cech samochwalczych:


"@EdithKulpienski 4. 04. 2024 15:19

@Kobieta Kula Ja nie przeprowadzam analiz tak jak ty, choc nie masz o tym zielonego pojęcia. Żal mi Ciebie i tyle, jesteś zgorzkniała i złośliwa, to świadczy tylko, że nigdy nie byłaś naprawdę szczęśliwa. A przypisywane przez ciebie cechy mojej osobie, to tak naprawdę to czego nienawidzisz u siebie. Ja jestem uosobieniem tego czego ty zawsze pragnełas. No cóż nie każda kobieta to sucz. Miłego dnia i głowa do góry, masz szansę u Karzo, wykorzystaj ją, bo może być twoją ostatnią."


Jak widać w ten deseń z powyższego cytatu z jakowąś opinią na temat mojej osoby do czynienia my tu mamy, jednakowoż nijak ja sobie nie mogę przypomnieć, abym twierdząc kiedykolwiek, że komukolwiek czego zazdroszczę, zgorzkniałą jestem czy nieszczęśliwą oraz bym ku ogólnej zgrozie pisać miała publicznie o sobie, iż jako zdesperowany Wabik Dla Mężczyzn bym czynić chciała zakusy erotyczne względem blogera Karzo, że o byciu tak zwaną "suczą" ja nawet nie wspomnę.

Podejrzewam jednakowoż jakoweś poplontanie zapętlone u autorki cytowanego komentarza, co mnie ona zapętlenie zarzucając i doradzając testy u psychologa, a stwierdzając przy okazji, względem swej wysokiej kultury osobistej:


"@EdithKulpienski 4. 07. 2024

@Kobieta Kula Nigdy nie napisałam "sucz", jesli to s...cz, a resztę dopowiedziała ci twoja fantazja."


dodając mimochodem jakoby:


"@EdithKulpienski 5. 07. 2024

@Kobieta Kula Nie, napisałam, że nie każda kobieta to sucz, a to różnica. Masz problem ze zrozumieniem tekstu, dalsza dyskusja na twoim poziomie uwłacza mi i salonowi. Zaniżasz jego poziom."


co tak mnie zdruzgotało, że z krzesła spadłam, tym bardziej w kwestii jeszcze takiego to stwierdzenia obdarzonej delikatną wrażliwością i niezwykle empatyczną osobowością terapełtki, która wprawdzie nie chce ujawnić dotyczących względem wykształcenia swego kompetencji, za to twierdzi, że skoro napisała jednak względem mojej osoby coś w temacie "suczy" to:


"EdithKulpienski 5. 07. 2024 03:40

To napisałam prawdę, masz obsesję na moim punkcie, zajmij się lepiej praca, zamiast obrazaniem, socjal ci nie służy."


Zachodzę ja w głowę skąd czerpie o mnie jakowe prywatne informacje owa kreatywna wielce i zdolna blogerka, która będąc bardzo skromną, na dokładkę, nie zamierzała wcale publikować już na Salon24 notek, wspomaganych najnowszą techniką, zwaną AI, potem jednak powróciła z powodu jedynie kwestii poczty wewnętrznej i swych tajemniczych wielbicieli, zamierzając na owej PW i komentarzach poprzestać:


"@Edith Kulpienski 2. 07. 2024 20:49

@Karzo Juz nie napiszę, tu nigdy się nie zmieni. Zostanę tylko dla poczty wewnętrznej. Mam dosc ludzi pokroju Logicznie myślącego, którym wszystko wolno, tak przynajmniej myślą. Jesli nie chce powiedzieć o czyms to mam ku temu powody, a Panu logicznie myślącemu życzę by ktoś jego tak potraktował."



Przy czym dodać tu trzeba, dla wyjaśnienia tego okrutnego traktowania przez wspomnianego blogera @Logicznie myślącego (nomen omen), że zapytał on jedynie ową skrzywdzoną istotę o to, gdzie ona odbywała swą edukację, co wbrew jej deklaracjom nie jest bynajmniej tajną informacją dotyczącą obywateli zamieszkujących w Niemczech.

Mimo wszystko, ku smutkowi tajemniczych wielbicieli naszej bohaterskiej kapłanki ze Świątyni Tajemnic, oświadczyła ona w szczerości chwilowym przebłysku:


"@EdithKulpienski 3. 07. 2024 14:07

(...) Wróciłam, by zrobić @Kobiecie Kuli i @Logicznie myślącemu na złość."


co brzmi cokolwiek tak, jakoby się chciało zrobić na złość przysłowiowej babci i uszy swe odmrozić, co wszak jest typowym zachowaniem wchodzącej w "kłębowisko żmij" tak zwanej "kobiety z klasą", która tupiąc nóżką się odgraża, twierdząc z oburzeniem, że pytanie jej o wykształcenie i wyrażanie względem owego wykształcenia wątpliwości świadczą o złych intencjach względem jej osoby, która to osoba mając rzekomo (co na chwilę obecną trudno zweryfikować) swych zagorzałych czytelników i blisko 400 tysięcy odsłon, więc w ten deseń:


"@EdithKulpienski

@Logicznie myślący (...) Niech Pan uważa na to co pisze, Ma Pan uprawnienia do diagnozowania ludzi?! To proszę je przedstawić. Sprawę oczerniania mnie kieruję do adwokata, proszę o podanie danych. W przeciwnym wypadku pozew trafi do administracji salonu24.pl."


Wiadomo, diagnozy stawiać bez bezpośredniego kontaktu się nie godzi, jak wspominając wielokrotnie nie będąca wiarygodną względem kompetencji terapełtka, a co wcale jej samej nie przeszkodziło Kobiety Kuli publicznie zdiagnozować:


"@EditkKulpienski 23. 04. 2023 15:45

@Kobieta Kula Juz na początku zrozumialam, ze jestes strasznie fałszywą osoba, w dodatku zaburzona psychicznie, dlatego podałam Ci pierwszą miejscowość z mojej mapy na biurku, byś się odczepiła. Szukaj po Niemczech, a moze Europie. :-)))) Jesteś mało inteligentna, dlatego zakpiłam sobie z Ciebie. Pozatym nie znajdziesz mnie w internecie, ani w książce telefonicznej, ponieważ pracuje dla pewnej firmy, a dane osobowe są tam zastrzeżone, wynika to z przepisów owej firmy. Zajmij się swoim borderline...gołym okiem widać, że masz problemy psychiczne."


tylko dlatego, że o to samo ja pytając już jakiś czas temu, o co bloger @Logicznie myślący pytał, a przecie mogłam od razu zajrzeć na Fejsgłupa, gdzie samozwańcza terapełtka umieściwszy nie tylko kwestie swego miejsca zamieszkania i pochodzenia, ale takoż na skutek roztargnienia, aktualne fotki, gdzie można podziwiać panią w wieku balzakowskim o cokolwiek rubensowskich kształtach, ale żadnych informacji o wykształceniu, za to Kobieta Kula, nieoczekiwanie i niechcący awansowała względem zawodowym:


"@EdithKulpienski 3.07. 2024 08:55

@Kobieta Kula Zmień nazwę bloga na czarownica, to bardziej pasuje do ciebie. A o moj narcyzm się nie martw psycholożko bez matury."


Względem jednak, że wielce empatyczną jestem ja osobą, ostrzeżenie względem Prawa Mirandy i zabezpieczonych dowodów w postaci interesujących fotek ja wystosowawszy, jak to mam we swym zwyczaju, co jednakowoż taką reakcją poskutkowało:


"@EdithKulpienski 5.07.2024 08:02

@Kobieta Kula "Widzisz, dziunia, mam więcej takich fotek. Więc nie brykaj zbytnio, bo ujawnię publicznie twoje hipokryzje. Jedna notka o Edzi Kłamczuszce z fotkami komentarzy i nawet na fejsgłupie będziesz skompromitowana. A nie lepiej być mądrzejszą i nie zadzierać ze mną, hę? :-DDD"

Wiesz, że szantaż jest przestępstwem?"


I tak to, po psychicznej czarownicy demonicznej stałam ja się jeszcze przestępcą, co oczywista jest jak najbardziej zobowiązującym naszą tak zwaną interesującą Osobowość Socjologiczną do tego, aby wysłała ona pozew do "salon24.pl", a Pan Jastrząb na taką Kulę się rzuci lotem nurkowym, w szpony pochwyci i na śniadanie ją połknie, jednym chramśnięciem.

Po czym zaś nasza interesująca Socjologiczna Bohaterka, leżąc w łóżku będzie pisać notki w temacie dzikusa wywlekającego ją za włosy z owego łóżka prosto do jaskini, gdzie będzie on ją swą dorodną maczugą łomotał, albowiem jak stwierdziła onegdaj:


"@EdithKulpienski 15.07.2024 13:56

@leszek152 By przetrwać nie trzeba nazywać się człowiekiem, istotą myślącą, wystarczy popęd seksualny."


I tralalala.

)* We wszystkich cytatach zachowałam oryginalną pisownię.



Zobacz galerię zdjęć:

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (36)

Inne tematy w dziale Polityka