KOBIETA KULA KOBIETA KULA
336
BLOG

Jak Mię Był Karzo Nakłonił Do Grzechu czyli Kula i Filozofia Pokuszenia

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Polityka Obserwuj notkę 32

ACHTUNG! NOTKA ZAWIERA TREŚCI GRZESZNE I NIEPRZYZWOITE! TYLKO DLA DOROSŁYCH!

Zanim ja zacznę tu o pokuszeniu pisać i o tym jak mnie Marian Karzo zwiódł do grzechu i o owego grzechu brzemiennych konsekwencjach, dla równowagi Wszechświata zacznę od poezji, albowiem interesujące wersy ja w temacie znalazłwszy pomiędzy pamiątkami, a Autorowi owej poezji należy się wspomnienie, gdyż pamiętam jego abstrakcjonistyczną niebanalność, którą Kula Kobieta u ludzi wprost uwielbia.

" Incydenty biblijne


Dlaczego to uczyniłaś

Wąż mię skusił

I Go jadłam


Jabłko

Robaczywe?!

Nie przesadzaj

Głodny?

Jedz


Przyjmij ducha mojego

Wolę coś twardszego

Powiedziała


Nie było wyjścia


Nie zrozumiesz

Tłumaczył

Miał rację


Kiedy poszedł modlić się

Zamówiłem kolejkę

Wypiliśmy za zgodę

K. przyniosła rachunek

Ja zapłacę powiedział

Moje srebrniki

Odetchnęły z ulgą


Jestem niewinny wrzeszczał

Nie miał kamienia

Rzucił kuflem

Panowie nie będą obsługiwani

Stwierdziła K.

I poszła


Wtedy zawołał dzielnicowy

Młodzieńcze, tobie mówię: Wstań

I wstał młodzieniec.

I począł mówić

GE STA PO

GE STA PO

GE STA PO


I usiadła nań gołębica

I pokalała go "


Autor wiersza: Zdzisław Romecki


Przejdźmy zatem płynnie do zagadnienia pokuszenia Kobiety Kuli Ewy Maryi, dla której faktycznie kuliste jabłuszko już pokusą żadną nie jest i jak wiadomo lubi ona brać do gymby inksze maszkety, o czym żech już pisała, a kery niy widzioł, to sie sam może łobejrzeć:

https://www.salon24.pl/u/kobietakula/1346434,krotko-notka-o-braniu-do-gymby

ale Marian Karzo coś specjalnego mnie zaoferowawszy, czego jeszcze nigdy nie spróbowałam i szczerze mówiąc sceptycznym okiem ja patrząc na te rzeczy, choć przyznać i trzeba, że mają one swoich koneserów, a posmakować ich można tak w wykwintnych wnętrzach jak i w sielskim i wiejskim otoczeniu.

Majowa aura zaś sprzyjając kontaktom na łonie natury i korzystaniu z możliwości do rozpusty, udała się więc Kula Kobieta na tak zwany Mai Fest, aby tam wypatrzeć kandydatów do schrupania, tak jak mnie Marian Karzo do tego nakłaniał i wypatrzywszy ośmiu jędrnych i gibkich, z czego czterech było jeszcze całkiem zielonych, ale Karzo rzekł był, że z zielonym jest pyszniej, a ponadto idzie to szybciej, bo rozbierać takiego nie trzeba i on się pierwszorzędnie nawet ubrany, do miękkości gotuje, a potem wprost rozpływając się chrupiąco w ustach.

Takoż ich wszystkich do domu byłam przywiozłam, nie zapominając oczywista o truskawkach, bo prawdziwa grzesznica po orgiastycznym grzeszeniu jeszcze serwując sobie soczysty deser, a imię Ewa mnie od braku wszelakich zahamowań wszakże usprawiedliwia i zabrałam się do podgrzewania delikwentów, aby ich później doprowadzić do skwierczenia i perwersyjnie brać do gymby, aż mie pierońsko wyłonaczyli, tak aże miołach obawy ze haupy wylyź we tym stanie, bo by mnie jeszcze kto chciał w trybie pilnym do szpitala zawieźć, aby mnie na oddział porodowy z tą ciążą przyjęto.

Tak to mnie Marian Karzo do piątego z siedmiu głównych grzechów nakłoniwszy, a pokuty ja zamiaru żadnej czynić nie mam, ale sie musza doć pozór, ludkowie rostojmili, bo ze tych siydmiu grzychów, ino jedyn jo czynia jeszcze, ale jeszcze bardziej orgiastycznie i namiętnie, a jest to grzech siódmy, dlatego z tymi notkami moimi ostatnimi czasy taka bezgrzeszność, co się może przełożyć na niestosowne kulistości w naturze, dlatego w ten deseń ja tu jeszcze zaniedbanie swoje uporządkuję, albowiem jako ciąg dalszy tu był obiecany:

https://www.salon24.pl/u/kobietakula/1360047,sphaera-perfectus-w-ukladzie-scalonym-czyli-opowiesci-abstrakcjonistyczne

i tutaj się znalazłwszy:

https://www.salon24.pl/u/karzo/1368824,spuszczenie-w-otchlan

zaopatrzcie się więc we wszelakie dobra co je bydziecie brać do gymby i grzeszcie w ten deseń na potęgę, do czego Was Kula Kobieta Ewa Maryja Świątobliwa wraz z Marianem Karzo rozkosznie namawiają...

;-)))


Zobacz galerię zdjęć:

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (32)

Inne tematy w dziale Polityka