Karzo Karzo
403
BLOG

Kanał Zero, DEBATA O REPARACJACH OD NIEMIEC

Karzo Karzo Polityka Obserwuj notkę 11

image

 Dzisiejszy Kanał Zero trochę poprawił mi humor, bo już myślałem, że Mazurek poszedł na współpracę z tymi ... uczestniczącymi w dyskusji.

 Chciałem zadzwonić, by zmobilizować tych ... do normalnej dyskusji, ale dodzwonić się do Kanału Zero jest niemożliwe. Wysłałem maila do centrali Kanału Zero, który pod filmem załączyłem i powiem szczerze, że napięcie spadło. Szkoda, że bałwany dyskutujące o reparacjach przez moje pytania nie zostały dopadnięte. 





Na zakończenie notki dodam Protokół  umowy ZSRR z NRD.

Z olbrzymim zażenowaniem wysłuchałem tego, co mieli do powiedzenia ,,fachowcy" i po raz pierwszy wysłuchałem nieprzygotowanego do pracy pana Mazurka.  Kilka razy chciałem połączyć się z programem, ale połączenie było blokowane. Chichot jakiejś damy i towarzyszącego jej bałwana podczas blokowania połączenia raczej do następnego dzwonienia nie zachęca.  Uwielbiam zabawy, ale to już przesada. W końcu to zespół Kanał Zero prosi widzów, by zadzwonili.

Szkoda, bo temat interesujący i mam nadzieję, że następny program o reparacjach będzie lepszy. (mail z 26.09.2024)

image

image

Karzo
O mnie Karzo

W języku istnieją zwroty, które same w sobie nie posiadają określonego znaczenia i dopiero kontekst i sytuacji, w jakiej są wypowiadane, nadaje im znaczenia. By nie zakłócić  rudymentarnego toku myślenia, sensu w bezsensie doradzam nie szukać. Jaką wartość ma człowiek, który nauczył się czytać i pisać, myślenie pozostawiając innym? (Ernst Hauschka)

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (11)

Inne tematy w dziale Polityka