Komentarze do notki: Urojenia blogera ZetJot, czyli o tym, jacy są konserwatyści, a jacy lewacy

« Wróć do notki

niepokręcony4 grudnia 2024, 11:49
„Nawet ja, chociaż nie interesuję się polityką”
I nie powinnaś. Nie masz ku temu zdolności.
Mimo to, wypisujesz bzdury bez argumentów, podważając słowa "ZetJot".

„Kto walczy o prawa pracowników?
Kto najczęściej ujmuje się za biednymi i żąda programów społecznych?
Kto dążył do zmiany definicji gwałtu i walczy o prawa kobiet i dzieci?”
No więc kto? Wyduś to z siebie.

„Jeśli coś jest obiektywnie głupie, to należy z tym polemizować albo nawet walczyć.”
Jesteś najlepszym dowodem na to, że polemika jest niemożliwa.
Przypomnij sobie naszą ostatnią rozmowę na końcu poprzedniego tematu.
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 12:07
@niepokręcony 

A co jest bzdurą? Gdzie napisałam nieprawdę?

Dlaczego uważasz, że polemika ze mną jest niemożliwa? Przecież Ty nie podajesz żadnych argumentów, których nie można by zbić. W dodatku nie rozumiesz, co się do Ciebie pisze. Jesteś jak troll, który powtarza BEZ KOŃCA te same teksty, cokolwiek by mu nie pisać.

Ale czy powinnam się dziwić, skoro nie umiesz nawet dowieść tego, że Twoje media są wiarygodne? :)
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 12:08
PS. Jeśli ktoś ma takie "delusions" jak bloger ZetJot na temat konserwatystów i lewaków, to można tylko go wyśmiać.
Nowoczesna Demokracja4 grudnia 2024, 13:08
@Karolina Nowicka Pani oczekuje od "KONSERWATYSTY" logiki, wizji i planu ?
niepokręcony4 grudnia 2024, 13:13
@Karolina Nowicka 
Odpowiedź w poprzednim Twoim tekście.
niepokręcony 4 grudnia 2024, 14:08
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 13:28
@niepokręcony 

Czyli gdzie?
Dociekliwy 24 grudnia 2024, 11:50
Widzę, że na S24 nowa para się kojarzy - po Edytce i Logicznie myślącym.
Oby nie tak obsesyjna jak tamta. .
Komentarz został usunięty przez autora komentarza.
black point4 grudnia 2024, 12:13
Dzisiaj, niesiony tym tematem powtórka.

 Wczoraj, m.innymi przeglądałem na szybko jego zapisy przeciwstawiające konserwatyzm liberalizmowi i trafiłem na znamienną jego reakcję na pewne spostrzeżenie dotyczące jego pisaniny  ( "  proszę szukać frajerów gdzie indziej. " ) : 

" Mimo wnikliwego czytania nie zauważyłem aby na tym blogu podane zostały namiary na tych, którzy opracowali to najwyższe stadium demokracji czyli demokrację liberalną a widząc na nią utyskiwania wyzywająco pytam : - co w zamian, przez kogo wymyślone i jakim sposobem, ku radości jednych i zgrzytaniu zębów innych wdrożone w życie?

Odpowiedź powinna być ciekawa i inspirująca do działania - aby już nic nie doskwierało tym biedym Polakom. "

.________________

 Swoją drogą ... gostek nie chce przyjąć do wiadomości ( bo to burzyło by mu całą prop-agit. narrację ), że wszystkie a " grasujące w Europie ideologie produkowano w tej samej Świątyni ( wystarczy się przyjrzeć reżyserowanym wydarzeniom a sprawdzone schematy są powtarzane ). " .

Unika jak ognia odpowiedzi na to kto zarządza tą, i tak kreatywną Świątynią.

ps. jako efekt trzęsących mu się portek mam u niego ( pewnie dożywotnio :-) )  bana.
eri4 grudnia 2024, 12:20
"Czy bardziej uduchowieni są ci, którzy bezkrytycznie popierają Kościół i są przekonani, że to oni zostaną zbawieni? Tak myśli chyba każdy fanatyk. Natomiast człowiek dojrzały wie, że NIE WIE." ============== Jestem zaniepokojony! Pani kolejne teksty o Bogu, wierze, religii, KK są coraz głupsze! Spróbuję to uzasadnić.
Człowiek, jak Pani to określiła, dojrzały wie, że NIE WIE czy zostanie zbawiony. I jest to człowiek, Pani zdaniem, wierzący po swojemu (no bo przecież nie słucha ślepo nauk głupiego Kościoła). A więc liberał. Jednak z obserwacji wiem, że ci ludzie (liberałowie) zachowują się tak, jakby właśnie byli pewni, że zostaną zbawieni. Mówią: Diabła nie ma! Piekło to wymysł głupiego Kościoła i fanatyków! Bóg mnie kocha i mi wybaczy, bo ja Go kocham! A najlepszym tego dowodem jest fakt, że mi się powodzi!
cdn.?
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 14:20
@Natanaela 

Co - tak jak ja?
Natanaela4 grudnia 2024, 15:22
@Natanaela
"Ktoś, kto wierzy w swoją nieomylność, chociaż nie ma żadnych dowodów na to, że ma rację."
Dafne4 grudnia 2024, 15:30
@Karolina Nowicka 
Szanowna Pani
Powinna Pani jeszcze raz, na spokojnie, przeczytać komentarz @Eri. Proszę mi wierzyć, będzie Pani zaskoczona....
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 15:38
@Natanaela 

Ja swoje argumenty podaję w notkach i oczekuję polemiki. Przypominam, że to Ty uważasz się za prawdziwą chrześcijankę. :)
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 15:43
@Dafne 

Fakt, źle go zrozumiałam. PRZEPRASZAM CIĘ, ERI. Po prostu myślałam, że piszesz o SOBIE. 

Z czym się nie zgadzam: Eri krytykuje liberałów, twierdząc, że zachowują się tak, jakby byli pewni zbawienia. Ale to nie jest to samo, o czym piszę w notce. Można być mocno wierzącym, ale zdawać sobie sprawę, że jednak nie wiemy.
Komentarz został usunięty przez administratora serwisu.
monada4 grudnia 2024, 13:00
Dziadek Zetjot jak zwykle w punkt! Odsetek osobników wzmożonych religijnie jest w populacji konserwatywnej radykalnie większy niż w populacji liberalnej. Statystycznie rzecz biorąc, współwystępowanie konserwatyzmu kulturowego i wzmożenia religijnego to coś naturalnego (badania pokazują, że obie przypadłości są ujemnie skorelowane z poziomem kumatości oraz wykształcenia).
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 19:04
@Natanaela 

Jak zwykle wykazujesz się totalną ignorancją. Bez cienia wstydu wypisujesz bzdury na temat innych ludzi.

Chrześcijanie wierzą w to, że Biblia jest słowem Bożym, ale czy większość z nich wierzy w to, że świat ma parę tysięcy lat? Nie sądzę. Wydaje mi się, że jednak zdecydowana większość wierzy w to, co ustalili naukowcy: że Ziemia ma parę miliardów lat, a Wszechświat - kilkanaście miliardów.

Przekonanie, że materia powstała z niczego nie jest jedynym, które wyznają "materialiści". Mogą uważać, że materia jest wieczna. A niektórzy uważają, że na razie nic w tej kwestii nie wiemy, więc po co się wymądrzać?

NIE-chrześcijanie nie są bardziej zwierzętami niż chrześcijanie. Są takimi samymi zwierzętami fizycznie oraz istotami wyższymi od zwierząt umysłowo.

Można zarówno cieszyć się życiem, jak i martwić o to, co będzie po nim. Ja wierzę w to, że trzeba po prostu być dobrym człowiekiem, natomiast sama wiara jest mniej istotna.

Jutro wrzucę notkę o podejściu takich fanatyków jak Ty do tzw. pogan. 
upierdliwy śledczy4 grudnia 2024, 19:26
@Karolina Nowicka 
ty nie wieżysz więc, jesteś słógą szatana
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 19:39
@upierdliwy śledczy 

Masz za zadanie ośmieszać wierzących? 
black point5 grudnia 2024, 10:51
@monada

Człowiek jest przyzwoitym lub nie *  a nie liberalnym czy konserwatywnym.

* - tu pytanie : - wg jakiego ( czyjego ) kryterium ?
black point5 grudnia 2024, 10:55
@Karolina Nowicka

" Masz za zadanie ... " -

- lata spędzone na Necie i nawet pobieżna analiza tekstów wyzwala u mnie konstatację, że ( prop-agit. ) operacje pod fałszywą flagą są na porządku dziennnym ( S24 nie jest wyjątkiem ).
Romper4 grudnia 2024, 13:02
Często wspominasz o walce z czymś … To tak w kilku słowach ale konkretnych - na czym polega walka Karolci M. z błędnymi koncepcjami ludzkości ?
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 15:44
@Natanaela 

Ja nie pyskuję, tylko polemizuję. Nie odróżniasz jednego od drugiego, bo sama przyłazić tutaj jedynie z obrażaniem.
Natanaela4 grudnia 2024, 18:39
@Karolina Nowicka
Jasne! Ciebie wszystko obraża  co nie jest zgodne z twoim widzimisię.
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 19:06
@Natanaela 

Cierpisz na jakieś halucynacje? Nie mam nic przeciwko odmiennej opinii, ale jak się pisze idiotyzmy na temat innych ludzi, to kim się jest?
upierdliwy śledczy4 grudnia 2024, 19:27
@Karolina Nowicka 
A kim?
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 19:39
@upierdliwy śledczy 

Natanaela jest fanatykiem. 
Nowoczesna Demokracja4 grudnia 2024, 13:04
1. Stracila Pani kilkanascie minut na "skrobniecie" notki do adwersarza- do ktorego i tak nic nie dotrze. Zreszta tak samo jak do "ciemnego ludu" pisowskiego/prawicowego. Tam jest tylko "bozia", "parafia" "zbawienie wieczne" (jak sie kupi odpusty). Calowanie krzyży przez politykow itd itp (wymieniać bzdury mozna by godzinami).
2. Kosciol Katolicki (NIE "chrześcijanie") stal sie kilka lat temu strona polityczna. Lamanie postanowien Konkordatu (jako Umowy Międzynarodowej). Agitacja polityczna, udostępnianie swoich salek dla Klubow Gazety Polskiej, wpuszczanie politykow na oltarze w celu wystąpień politycznych itd itp
3. To czy ktos będzie "zbawiony" czy nie to kompletnie nie ma znaczenia. Bo dla Demokracji wszyscy jestesmy ateistami. Predzej czy pozniej takze w Polsce.
Jezeli wiernym KK nie przeszkadza polityka w kościele i kościół w polityce. To super. To ich sprawa. Byle to robili za SWOJE pieniądze. A nie z publicznych funduszy. A jesli juz to z PELNA kontrola Panstwa. Zebysmy nie mieli takich Funduszy Sprawiedliwosci lub "Dziel Radia Maryja" (dla zartu nazywanego - "katolickim glosem w twoim domu"...
 Jak pokazała niedawna historia najnowsza przyspiesza to sekularyzacje społeczeństwa. Przez to coraz mniej wiernych jest w kościele i coraz mniej wplaca na parafie i coraz mniej przyjmuje kolende. I tak trzymac !
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 17:47
@Natanaela 

Jeśli uważasz, że się "samozakłamuję", to mi to udowodnij. Bo Twoje KŁAMSTWA na temat NIE-chrześcijan dowodzą, że zupełnie straciłaś poczucie rzeczywistości.
Natanaela4 grudnia 2024, 18:42
@Karolina Nowicka
Jak ci cokolwiek udowodnić, jeżeli ty nie jesteś zdolna do rozumowania, tylko odtwarzasz to, co ci jacyś mamoniarze nagrali?
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 19:07
@Natanaela 

Projektujesz chyba na mnie swoje własne wady. Nawet nie rozumiesz, co komu zarzucasz.
niepokręcony6 grudnia 2024, 19:22
@Natanaela 
Swinto prawda. Nie kumata, ot i tyle.
Karolina Nowicka6 grudnia 2024, 19:28
@niepokręcony 

Jeśli Natanaelę uważasz za kumatą, to strzeliłeś we własną bramkę: jako niewierzący zostałeś przypisany do mamoniarzy.  Ale Ty ze swoim kurzym móżdżkiem niewiele rozumiesz...
Komentarz został usunięty przez administratora serwisu.
niepokręcony4 grudnia 2024, 13:11
Wszystkie komentarze usunięte przez „administratora” należały do mnie.
Zamiast argumentów to masz taki sposób na swoje urojenia.
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 13:24
@niepokręcony 

Urojenia to ma ten, kto wynosi na piedestał konserwatystów, a gardzi liberałami. W notce podałam argumenty, a Ty się do nich nie odniosłeś, tylko zacząłeś mnie obrażać. Sorry, jesteś typowym trollem.

Ja nie odpowiadam za administratora.
Komentarz został usunięty przez autora komentarza.
niepokręcony4 grudnia 2024, 13:37
@Karolina Nowicka 
To zapewne Twój sponsor, skoro sie na mnie tak zawziął.
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 13:39
@niepokręcony 

Udowadniasz, że masz móżdżek słabszy od móżdżku kury.
dswprt4 grudnia 2024, 13:19
to jest człowiek zaburzony, un wyznaje zasadę: ma byc jak ja chce, ja wiem wszystko lepiej.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 14:29
@niepokręcony 

Potwierdzasz własną głupotę?
niepokręcony4 grudnia 2024, 15:50
@Karolina Nowicka 
I kto tu kogo atakuje… jak piszesz?
Nasyłasz na mnie swojego sponsora.
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 16:00
@niepokręcony 

Ja tylko stwierdzam fakt: jak się nie ma argumentów, tylko przyłazi z ad personam, to kim się jest?
Komentarz został usunięty przez autora komentarza.
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 19:40
@upierdliwy śledczy 

syzyf4 grudnia 2024, 20:15
Zbitka liter "lewactwo" po prostu zastępuje argumenty u tych, którzy błędnie uważają się za "prawicę" (czyli ten "lepszy" sort).
Karolina Nowicka4 grudnia 2024, 20:28
@syzyf 

Wypisz-wymaluj ZetJot.
Logicznie myślący5 grudnia 2024, 07:48
"...a ci drudzy często „wierzą po swojemu”..."

Nie spotkałem jeszcze człowieka, który "wierzy po swojemu", a żyję już 66 lat. Oprócz Pani Karoliny.

 Wielokrotnie pytałem co to znaczy? W co wierzy? Dlaczego wierzy? Skąd się ta jej wiara wzięła? Kiedy to nastąpiło? Jak się ta wiara przejawia w codziennym życiu? Na czym ta jej wiara się opiera? Jakie są racjonalne podstawy jej wiary?

Jak na razie nie potrafi logicznie odpowiedzieć i uzasadnić tej swojej wiary "po swojemu".

Mnie to wygląda na błędne mniemanie, zwykłe ludzkie urojenie i tylko werbalną deklarację.

Pani Karolina raz określa siebie jako ateistkę, innym razem jako agnostyczkę, a jeszcze innym razem jako wierzącą po swojemu. 

Pic na wodę, fotomontaż.
Karolina Nowicka5 grudnia 2024, 16:40
@Logicznie myślący 

Z tego, co czytałam na temat Ewangelii, nie były pisane przez apostołów.

Nie zgadzam się co do oceny agnostycyzmu.
Logicznie myślący5 grudnia 2024, 17:10
@Karolina Nowicka 

Apostołowie Jan i Mateusz napisali Ewangelie wg św. Mateusza i wg św. Jana.

"Nie zgadzam się co do oceny agnostycyzmu."

No i co z tego?
black point5 grudnia 2024, 20:20
@Logicznie myślący

We wczesnych ewangeliach nie było mowy o Zmartwychwstaniu.Dodano to do nich później.
Logicznie myślący6 grudnia 2024, 09:29
@black point 

Kto, kiedy, jak i po co to zrobił? Proszę o dowody.