Przypomne jeszcze raz:
Raport MAK:
"Так, по докладу РП, 07.04.2010 самолет Ту-154М при заходе на посадку самовольно снизился с заданнойвысоты 500 м до 300 м. По команде РП самолет вновь занял высоту 500 м."
Jak juz wczesniej wspomnialem, to na wykresie z Raportu ATM-QAR znajduje sie wyrazne miejsce tej "samowolki" zalogi 101-ki
Podaje w powiekszeniu wycinek tego wykresu:
https://lh3.googleusercontent.com/ZyVx-TYPOfPdpDjgVcAA-Nk8VUn_Zvw415yZ7VSEJvJQ16LCKbnDGc308QqWZkFCZcjW3x2MT5BOZ-Rt2w=w1920-h1050
Wykres wysokosci RW (to ten niebieski miedzy czerwonymi wykresami) pozwala na dosyc dokladne wyznaczenie czasu, w ktorym to na rozkaz kontrolera zaloga 101-ki przerwala schodzenie i rozpoczela wznoszenie do zadanego poziomun 500m.
To mialo miejsce o 11:10:40 . W tym czasie standardowe cisnienie odniesienia bylo juz wylaczone (IPIL760)
Jak kazdemu wiadomo przedzial zapisanej wysokosci radiowej to od 0m na pasie startowym do 750m. Ten przedzial pzwala na dosyc dokladne odczytanie zapisanych wysokosci RW.
Jak widzimy to 101-ka byla o czasie okolo 11:10 w fazie schodzenia z wysokosci 1500m WB do wysokosci 300m RW.
Wykres wysokosci barycznej jest slabej jakosci ale wyraznie widac stopnie o wielkosci co najmniej 63m
Ladowanie nastapilo okolo 11:17:10 . Mamy zatem 6 minut i 30 sekund lotu od wykonania rozkazu wiezy do ladowania.
Jezeli przyjmiemy taka sama trajektorie lotu 07.04 jak 10.04 to mozemy w dosyc dobrym przyblizeniu zlokalizowac miejsce w ktorym to 101-ka byla 07.04.2010 o 11:10:40
https://lh3.googleusercontent.com/lOH_tWcRnTBTpo1fWHcD7eACAlFQg6DMzW0eNYnMk_H8RvKYmwaBrULoI43MJI1f3MRc11a2p_jtQJYVTqlV2jhlyfTPCKZ1WiLwNf4QaA=w1920-h2100
Jak 101-ka byla 10.04.2010 nad droga za Markaty to wieza nakazala zalodze wykonanie trzeciego zakretu z radialna 19 (km)
Wypopowiedz RP o 10:35:14,5 .
Z ktorego systemu radarowego RP wiedzial odleglosc do samolotu (radialna 19 km) 10.04.2010 i z ktorego systemu radiowego RP wiedzial o wysokosci RW 300m w locie 07.04.2010 ??
Inne tematy w dziale Polityka