W zasobach fotograficznych podkomisji (jak i rowniez tych wybuchowych podkomisjantow) znajduje sie wiele zdjec zrobionych kilkanascie minut po upadku. Nie wspomne ani o filmie Koli, drugim filmiku czy filmie S.Wisniewskiego z miejsca katastrofy.
Kadry na tych filmach i poszczegolne zdjecia tuz po upadku samolotu swiadcza jednoznacznie o tym, ze to byla katastrofa, w ktorej samolot upadal kolami podwozi do gory, na pofaldowany teren pelen grubych drzew, ktore w czasie upadku zostaly polamane i wyrwanie nawet z korzeniami.
Jakie te wykarczowane korzenie byly niech swiadcza np. te zdjecia
https://lh3.googleusercontent.com/k7GMzGjYWsA9RD-4SIRV0Qtee4GgDz7eQUy5bLA6C8epPrmBD5kFiMUbl4Rb2-Qarogl0x-LabAm6zl8Tg=w1920-h2100
Teraz przypomne pare tych zdjec, ktore zostaly zrobione kilkanascie minut po upadku 101-ki dachem kadluba do dolu, czyli w pozycji odwroconej znajdujacych sie rowniez w posiadaniu wybuchowcow z podkomisji:
https://lh3.googleusercontent.com/cgOevK54985_3YeWb_Bk3Huzm2wbUNIygKRXdNk26fQi_5UCFKcIp1pmF9xvq6F3ShKR4CAGLrFKVHiuI0Ib71Kfe2LRZtXxWis6xr-4Qg=w1920-h1080
Zwracam uwage na lezacy ogon, statecznik pionowy, statecznik poziomy oparty o drzewka, wyrwany prawy silnik rozerwany na pniach grubych drzew kadlub kabiny pasazerskiej i na czesci lezace na ziemi a przykryte polamanymi konarami i oblane blotem pochodzacym ze podmoklego terenu i stawiku, ktory na zdjeciach satelitarnych z 05.04.2010 przykryty byl jeszcze warswa lodu i bialego sniegu.
Oczywiscie strazacy na dalszym planie dogaszaja pozar piana gasnicza co zostalo rowniez zapisane na kadrach filmu S.Wisniewskiego.
Podkomisjanci posiadaja jeszcze kilka innych zdjec z tego miejsca zrobionych prawie o tym samym czasie. oto one:
https://lh3.googleusercontent.com/s2OuqCVpNR8LU1_Gw9uQP_NprTHJpt2Tm4uIO6EWJeu9Us4Fl-h_0vyi6iHzek1DGkaKlpumcciEMCju1xIsNMP3-x815H2iQ-GiY-7Y2Q=w2048-h1536
czy te z wiekszym zoomem
https://lh3.googleusercontent.com/Yowbhtkaf5MQodJQQ4ZPbZ5Q0a3lMcq5I9-UsaHt_-kI35GuJJWIwjeOHBk4mlONN04GndJ6wJTL7By5NZN2aPy8k1VqYe_BMUkX-h5RMQ=w2592-h1944
na ktorym widac rowniez w oddali lewe i prawe podwozie z centroplatem, oraz prawie na pierwszym planie wyrwany fragment prawej tylnej burty kabiny pasazerskiej z tym...
https://lh3.googleusercontent.com/B6zuUgzoAuIJDmfa6jG7Q-YqpFiLjFKlVOw0Ma6C-bw2OHL0eSmcfdxD7Etm-Q17wUsXWoLWZ54bWaGdYtDye4bRF-ttwCTuNsx8cvFsMw=w1366-h665
Jestem po prostu ogromnie zbulwersowany tym, ze znowu pojawil sie na S24 wybuchowy oszust, co to nazywa siebie
Persuadert
praktykujacym inzynierem
a potrafiacym jedynie wypisac tego typu idiotyzmy:
"Balagan na wrakowisku.
Zdjecia fotograficzne z wielu wypadkow lotniczych przy podobnych warunkach ladowania poswiadczaja ze konstrukcja trzyma sie razem, choc niektore wystajace czesci moga byc odlamane.
...
Resztki kadluba zupelnie puste.
I znowu, w podobnych warunkach ladowania oczekuje sie by kadlub pozostal w przyblizeniu w calosci, wraz ze swa zawartoscia. "
W Smolensku nie bylo zadnego ladowania praktykujacy debilny inzynierze. Byl upadek samolotu w pozycji odwroconej, czyli kolami i podloga i lukiem bagazowym do gory. Jak slepcu tego nie wiesz po uplywie 10-ciu lat od katastrofy, to swiadczy jedynie o twoim bezmozgowiu!
Gdzie tacy oszusci, albo zwykle techniczne debile pokonczyli pobieranie jakiejkolwiek nauki?
Ten bezmozgowy Persuadert - praktykujacy inzynier zwalil na S24 znowu wielka kupe na ktorej usiadly ostatnie muchy gnojowki i rozpoczelo sie wielkie brzeczenie jak w smierdzacym wychodku.
Inne tematy w dziale Polityka