Karlus Karlus
1105
BLOG

Katastrofa smolenska - MSRP-64m-Kodowanie parametrow wersja z 2003

Karlus Karlus Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Ponownie przedstawiam moje zestawienie kodowania parametrow MSRP-64m w wersji z 2003 roku, ktore opublikowalem juz bardzo dawno na S24:

image

https://lh3.googleusercontent.com/EIBFHpYxV5UK8kgoWwzZIzJ9QNNSV4qgZfCkhGw3I6qn_M6RrDGNTOulmvkvUu2M0ztMEsmeQ8S7aKpzaQ=w2682-h2264

Zwracam uwage na analogowe parametry kata przechylenia (11,27,43,59) oraz kata pochylenia (w kanale 13) ktore pochodza od jednej гировертикалей МГВ – 1СК nr.3 по крену и тангажу. Zwracam uwage na zakres od -60° do +60° zarowno dla przechylenia jak i pochylenia.

Mamy zatem niepodwazalny dowod na to, ze to na гировертикалей МГВ – 1СК nr.3 по крену и тангажу zostaly wprowadzone ograniczenia przy przekroczeniu ktorych nastepuje zablokowanie osi МГВ – 1СК !

Natomiast same PKP-1 prawy (11, 27,43,59 ze gwiazdka) i lewy PKP-1 kanal 22 maja zakres od -83° do +83° i nie przyjmuja impulsow od гировертикалей МГВ – 1СК nr.3 !

Jezeli wiec takie same ograniczenia obowiazuja wszystkie identyczne trzy гировертикале МГВ – 1СК to mamy potwierdzenie tego, ze katastroficzny PKP-1 pomimo jego wiekszego przedzialu dzialania zatrzymal sie na wartosci kata przechylenia roll prawie dokladnie -60° co dokladnie odpowiada ograniczeniu МГВ – 1СК.

Z tego wynika rowniez i to, ze w obydwu PNP-1 lewym i prawym zostaly zablokowane osie przechylenia przy wartosci kata roll okolo -60° otrzymujac zdalny impuls blokady pochodzacy od odpowiednich im МГВ – 1СК. Pracowaly jeszcze tylko osie kata pochylenia czali tangaza. Dopiero calkowity zanik zasilania jak samolot byl pare metrow za asfaltem ul. Kutuzowa doprowadzil do zablokowania rowniez osi pochylenia Pitch tangaz na wartosci okolo 0° odczytanej z katastroficznego PKP-1 a ulamek sekundy pozniej zostaly zablokowane osie rezerwowego sztucznego horyzontu.

image

https://lh3.googleusercontent.com/VSBRgnRFglmTYwNjDmZEuXGfetD3m3VTjAcdnEEkREQ8pDnIGadwJeMW41cvy-2xgKFSxgyYzJVDtooh0g=w3872-h2592

Blankier AG wyskoczyl, galka jest troche w centrum splaszczona od uderzenia ale wyraznie na podzialce dla pochylenia widzimy ze skrzyzowanie osi poprzecznej i podluznej przechodzi prawie w srodku galki, czyli w neutralnym punkcie skali pochylenia oznaczajacej kat o wartosci 0°. Na podzialce skali kata przechylenia u dolu z prawej strony widzimy ze krawedzie niebieska i brazowa wskazuja kat o wartosci 30°, a to swiadczy o przechyleniu obudowy galki (czyli samolotu) do wartosci kata 30-90=-60° czyli granicy blokujacej МГВ – 1СК !


Jak wszyscy teraz widza, to tlumaczenia POkrak takich jak cwaniaczka gwincika, paesow, kaczychdup i nudziarzy znacza mniej niz wzorki na papierze toaletowym.

Karlus
O mnie Karlus

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka