Dla otwarcia szerzej oczu i dla poszerzenia horyzontu niektorym slepcom, co to nic nie wiedza, a wypisuja wymyslone przez nich bzdury, polecam zapoznanie sie z zestawieniami fragmentow zdjec z kabiny pilotow przed remontem i po remoncie 101-ki.
Na poczatek to "BRAK KONTROLI AG":

https://lh3.googleusercontent.com/x5l9aR_yVIqqIyE5269FicKTOH_7vNk8OEzO33kMuOcPOQ4cpmiFMNVEpb3q7QjO-xP4W-DrNUsH3phR1GvosyPUkEdWMWETlNSzDi4pEQ=s2100
Na gornych zdjeciach widzimy swiecace sie lampki sygnalizacyjne "duze lewe przechylenie" , "duze prawe przechylenie" "krytyczny kat natarcia" (czyli dodatniego duzego pochylenia) dlatego galki sztucznych horyzontow pozostaly na sztucznie wygenerowanych katach. Oczywiscie kazdy zauwazy, ze zaznaczona przezemnie zielonym kwadratem tabliczki "BRAK KONTROLI AG" swieci na gornych jak i na dolnym zdjeciu.
Na dolnym zdjeciu galki AG sa w pozycji wyzerowanej/neutralnej.
Tym zostal udowodniony pierwszy debilizm plagiatora z WiKi i prac innych POkraki @nudnej_teorii.
Przez prawie 10 lat ta POkraka nie potrafila nic swojego umiescic na S24. Jedynie co potrafi, to bezczelnie lgac i oszukiwac opierajac sie o notki i opracowania innych!
Teraz przejdzmy do filmiku "szruczny horyzont ... MiGa"
Na poczatek przedstawiam kadry na ktorych widzimy klemowanie zyroskopu w kilka sekund po wlaczeniu glownego zasilania

https://lh3.googleusercontent.com/of5OJSBc8vebY4sfX1mk0qa3sp74TnqJKNa6sng9RY1uKSsJvgKagdKZ_A93Y_Dl9cXb_mNzHmQFApgBQT9fUu-rRRShDBIASdj9u_YngQ=w2100-h3150
Na filmie jednak nie widac tego, co w tym czasie robi operator z jego lewa wolna reka.
Jednakze na nastepnym zestawieniu paru kadrow widzimy dlaczego nastapilo chilowe zakleszczenie zyroskopu po przycisnieciu czerwonego guzika kciukiem lewej dloni:

https://lh3.googleusercontent.com/KbjEVuJrfk7KjJON_cu7iKZEewj11mwf56K1h6JSllgU0p4K5BJsgVokBZFdmvsOwHM5f0wrIIa6lQ-jYzeBVWw2Dh64ojTfm446sFVJIw=w2100-h4200
Kazdy "bystry", ale nie POkraczny kulfon, zauwazy, ze to zaklemowanie trwalo okolo 2 sekund i mialo na celu uspokojenie wahan galki.
Chcialbym zwrocic uwage na bardzo wazny szczegol, otoz sama obudowa zyroskopu jest luzno osadzona na szynach podstawy i przy podniesieniu szyn wraz z obudowa zyroskopem(symulacja kata pochylenia) tenze zyroskop przesunal sie do przodu a potem do tylu o pare centymetrow.
Teraz przyszedl czas na kadry z przerwaniem zasilania glownego:

https://lh3.googleusercontent.com/M4LGaLC9HOrRLOY-EupZPgUVvSrxWQj-jrjNuGScfeR6rGPeHDn8yFrQVUAwNwRW6An_G3wRXYzk5hwsn_QseYIyGAg0ISR5dqIoARBCHA=w2100-h4200
Tak jak opisalem na poszczegolnych kadrach, operator podczas jednorecznego wyciagania wtyczki z gniazdka nasisna przedramieniem lewej reki na luzna obudowe zyroskopu co doprowadzilo do zsuniecia sie przedniej czesci obudowy z szyny i spowodowalo zmiane kata pochylenia z okolo +10° do okolo -10°, co widzimy na polozeniu galki.
Tym zostaly obalone wszystkie idiotyzmy i bzdury wymyslone przez nudna_teorie i tym samym przez plagiatujaca debilna POkrake.
Inne tematy w dziale Polityka