Dosyc dawno temu, bo 12.04.2018 poprawialem schematy SKONialych pseudo-ekspertow. Na poczatek wykazalem, czym "sciety" zostal czubek drzewka "z" (od Ziemski), oraz pokazalem trajektorie lotu koncowki statecznika pionowego. Opisy na schematach:

https://lh3.googleusercontent.com/WGYDkPFkitQpLTp4UeYNEMO-Z1FTzSKCggT3QbMJF84Az3Zwq4wdiyjFy98KaCnamwOd14RLXobSb7oTIA=w1920-h3150
Nastepnie wypunktowalem dalsze bledy SKONialych slepcow wraz z zaznaczonymi ich bzdurnymi przemysleniami:

https://lh3.googleusercontent.com/WH6inGtCYHS0GGKGJnuGHZ1V5y-yfJCPARvueaIxmi6xxNJYCMo3cCK6N1j9L9TY6lwcxIWTAlRBTN1m1Q=w2100-h2970
Oczywiscie czesc od kabiny pilotow do przelomu kabiny pasazerskiej przed centroplatem leciala juz wlasnym pedem.
W przelamywaniu kabiny pomagaly rosnoce w tym miejscu dosyc grube drzewa. Niektore zostaly wykarczowane przez kadlub i i rowniez przez prawe skrzydlo.
Slady po karczowaniu drzew z korzeniami oraz bruzdy w gruncie po "orce" wystajacymi i urywajacymi sie o grunt czesciami mozna podziwiac tu:

https://lh3.googleusercontent.com/3If7C1sQQXs-Y6COki8uuUTIEU44SYRlo4AT5Qqe7AE-E6PwgTawGr8Z0EvNZFqhNqQyomxY41YYxwsCAw=w1920-h1080
Drzwi 2L lezaly okolo 2m w prawo od czesci widocznej na kadrze pochodzacej z podstawy statecznika pionowego.
A na tym zestawieniu pokazalem slady na krawedzi drzwi 2L po uderzeniu w dwa grube pnie:

https://lh3.googleusercontent.com/j4Z8m5rnlmFV64h1aNqvZxocOgwYLoFhDIWIh_JNoFb7_u3bzswQrtVjDZGdb2LHt-6HCmZRfRNKFwgNOA=w1920-h3150
Zwracam uwage na to, ze te wgniecenia dowodza roll=-180°, pitcz=-18°, yaw=-27° a slady wewnatrz drzwi swiadcza o ... stewardessy siedzacej przy dwrzwiach 2L.
To wszystko sa dowody materialne wykluczajace wybuchowe wbicie drzwi w grunt!
Inne tematy w dziale Polityka