Jak na wiosne 2014 glosna byla sprawa wartosci sily na wolancie, przylozonej przez Pilotow 101-ki aby zerwac ABSU, dyskutowalismy o tym miesiacami pod notkami Forda, a tymczasemw kwietniu 2014 architekt M.Dabrowski wystosowal w imieniu ZP zapytania do Komisji Laska miedzy innymi na ten temat.
W maju 2014 Komisja Laska przeslala do ZP odpowiedzi na zadane pytania.
Chcialbym to wszystkim przypomniec. Oto te odpowiedzi:

https://lh3.googleusercontent.com/rI7o7vaGvrl3pumHt524oYMsDypESo9R-unqvMGvvw1zpXW9zJUYp1iNJvNuLmHN0WLZeVTW1UR_KU2pJw=w1920-h1050
Jak kazdy zauwazy, to pytania byly bardzo konkretne, ale juz odpowiedzi na nie to odpowiedzi technicznego idioty M.Laska, ktory to za tego typu brednie byl forowany na stanowiska samorzadowe i dochrapal sie nawet poselstwa so Sejmu RP.
Chcialem tylko przypomniec, ze 101-ka miala awarie w styczniu, w lutym i marcu 2010 nie tylko urzadzen zwiazanych z ABSU, czyli tuz po remoncie w Samarze, gdzie remont 101-ki zrobiono "na odpierdol" i spelnily sie obawy jakie wystosowal min. finansow Grad w pismie do Bogdana Klicha ministra Obrony Narodowej w marcu 2009 roku.
Poczytajcie:

https://lh3.googleusercontent.com/rd3RmemJ1uqHvFuv6bObf4k8dOfKtqgfCMLA1naL8AmJ-41tvuIoGxaDB2C4RrsWv3gEmFYk8copYnVd8Q=w1920-h2160
Zreszta, ten przyglup Bogdan Klich powinien wtedy siedziec w pierdlu, jako odpowiedzialny za katastrofe CASY. Jego idiotyczne zalecenia/rozkazy dla Lotnictwa wojskowego przyczynil sie bezposrednio do obydwu katastrof.
Co robi teraz ten jelop? Maci dalej z drugiego planu.
update 08.07.2020 12:35 dokladam dwa schematy ktore publikowalem 30.04.2014
schemat sterowania - wolant

https://lh3.googleusercontent.com/TmjhCAhVHgjCd6kSQ0RIYKfSog-xqr2D4eAQRIJpKohOpUhp24KL1km1znWPAhAFUxbzOeKuoZKK75P9eg=w1336-h727
oraz Sila na wolancie

https://lh3.googleusercontent.com/jKN9AKDBT6AvZG_zV6294hppw4oizRkJKRvIV6xXS6WQ5j6JX7cbdndlJZ3NZt1aiMmjS6ChgfH6JkdsRA=w1361-h735
To jest schemat sil poprawnego dzialania. A jak ABSU albo zaciazacz bedzie mial usterke?
Inne tematy w dziale Polityka