W ramach pytań, ktróre nie znalazły dotychczas wyjaśnienia warto przypominieć też inne dziwne zachowanie przyspieszenia pionowego (jest mierzone w układzie samolotu - akcelerometry są na stałe przymocowane).
Obszar żółty to czas, kiedy samolot miał lecieć w pozycji niemal normalnej zaś obszar różowy odpowiada czasowi, kiedy jego pozycja mała być bilższa odwróconej.
Rys. 1
W pozycji normalnej tak przedstawia się przeciążenie pionowe
rejestrowane przez akcelerometr, kiedy samolot się wznosi.
Rys. 2
Tak natomiast przedstawiało by się zarejestrowane przeciążenie pionowe, kiedy samolot leciałby w pozycji odwróconej.
Rys. 3
W poprzednie wersji (obok) był błąd anonsowany komentarzem "1.08 19:59". Siła nośna produkująca przeciążeie pionowe około 0,6g z klapami "- 36" (minus trzydzieści sześć) wydaje się mniej sensacyjna, ale jest warta rozważenia w kontekście wniosków z notki kaczazupa.salon24.pl/496680,the-unanswered-question-3. Rys. 4
Dla przypomnienia rysunek z tamtej notki.
______________________
Moja inna aktualna notka: kaczazupa.salon24.pl/524346,list-otwarty-do-prof-biniendy-i-dr-nowaczyka
Kiedyś Kaczazupa także doradzać doradcy doradcy doradcy doradcy Prezydenta Stanów Zjednoczonych.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Rozmaitości