kaczazupa kaczazupa
1878
BLOG

Dlaczego Raporty MAK i KBWLLP są do bani (według niektórych)

kaczazupa kaczazupa Rozmaitości Obserwuj notkę 49

Życie nie znosi próżni. Dotychczas opinia,  że raportami MAK i KBWLLP nie warto się zajmować była kanonem wiary wyznawców FYMa. Na skutek wydarzeń sprzed półtora tygodnia, kiedy to część jego dotychczsowych zwolenników uznała, że przez półtora roku kpił sobie z nich, a pozostali, że zmysły postradał, opinia o bezwartościowości raportów została przejęta przez wyznawców hipotezy trzech słów na "B".  Sposób, w jaki się to odbyło trudno nazwać wrogim przejęciem. Zostaną skrótowo przedstawione problemy, z jakimi borykają się nowi kontestatorzy raportów.

I. RAPORT MAK

1. Na Fig.46 pionowa trajektoria wyliczona przez MAK (niebieska) z przyczyn, które byłyby nieznane, gdyby nie brzoza przeciwlotnicza, w którą ma trafić samolot, pomiędzy TAWS#35 a #36 schodzi poniżej  trajektorii fioletowej, zgodnej z zarejestrowanymi w TAWS wysokościami barycznymi.

 

2. Na Fig.44 znajdujemy trajektorię odejścia w dniu 06.04 (czerwona) oraz wykres przeciążenia pionowego (zielony), ktróre pozostają w sprzeczności z trajektorią niebieską  z 10.04 opisywaną w I.1.

 

3. Z Fig. 48 dowiadujemy się o istnieniu jeszcze jednego tajemniczego logu TAWS umiejscowionego za brzozą przeciwlotniczą. Możemy odnieś wrażenie, że dopiero od tego miejsca samolot zaczął skręcać ku wrakowisku - na razie to tylko wrażenie.

 

 

4. Na Fig.24, 25 i 45 znajdujemy gwałtowne spadki przeciążenia pionowego. W raportach nie znajdujemy wyjaśnieniai istoty siły, która spowodowała takie zmiany przeciążenia.

 

II. RAPORT KBWLLP

1. Na stronach 434 i 489 (numeracja według PDF) załącznika 4 znajdujemy zawartość tajemniczego logu TAWS oraz FMS. Potwierdzają się nasze podejrzenia z I.1. i 2.  że samolot w okolicy tego punktu znajdował się znacznie wyżej - ponad 30 m nad poziomem pasa. Oznaczenie pozycji geograficznej potwierdza nasze wrażenie z I.3. , że pomiędzy TAWS#36 a #38 samolot leciał prosto, co więcej - najprawdopodobniej przeleciał obok brzozy, a od TAWS#38 skręcał ku wrakowisku w sposób wskazujący na gwałtowne zjawiska, jakie w okolicach tego miejsca wystąpiły.

 

2. W załączniku 4.11 znajdujemy ambarasujące wskazanie wysokoścoimierza barycznego w okolicy brzozy przeciwlotniczej. Wynika z niego, że samolot przeleciał nad brzozą.

 

3. Na Rys.23 odnajdujemy zapis kąta przechylenia zawierający gwałtowne zmiany dokładnie zsynchronizowane ze zmianami przeciążenia pionowego opisanymi w I.4.  , z krórego wnioskujemy, że siła, która wywołała  te gwałtowne zjawiska zadziałała w dół i z lewej strony.

 

 

 

 

kaczazupa
O mnie kaczazupa

Kiedyś Kaczazupa także doradzać doradcy doradcy doradcy doradcy Prezydenta Stanów Zjednoczonych.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (49)

Inne tematy w dziale Rozmaitości