jolka78 jolka78
140
BLOG

Rejestr

jolka78 jolka78 Polityka Obserwuj notkę 1

Wiadomość była krótka..W Polsce odbędzie się rejestracja niemieckich strat wojennych..To nie żart..Bezczelność Niemców jest nie do ogarnięcia ! Niektórzy wietrzą spisek antyniemiecki ale jakoś tak się składa, że plany korzystne dla nas. naruszają ich interesy.
Raport o polskich stratach w casie wojny i okupacji  niemieckiej nie mógł pozostać bez odpowiedzi..Być może rachunek będzie prosty:wartość naszych/ niemieckich/ strat odejmiemy od tych z polskiego raportu i wtedy zobaczymy  W latach 60-tych mieszkałam na Warmii.Odwiedzałam w podróżach służbowych tamtejsze wsie.Dziwiłam się, że nikt nie naprawia i nie odnawia poniemieckich budynków gospodarczych i usłyszałam wyjaśnienie..kto wie, może tu jeszcze wrócą i zabiorą..Wtedy wydawało się, że to jakieś brednie a okazuje się, że mądrość ludowa wie swoje..Być może wśród strat  niemieckich pojawią się zabici okupanci, którzy przecież osierocili swoje rodziny...Pisanie raportu to koszty i pytanie, kto je poniesie, :jeśli Polska, to będzie fakt nie do przyjęcia: jeśli Niemcy- będzie zakłamany..Pytanie, czyj to był pomysł. Niemcom się nie dziwię, wybielanie brunatnej przeszłości trwa i przynosi efekty, ale jeśli polski, to pasuje tu tylko jedno słowo: zdrada..Może ten pomysł to tylko na razie, sprawdzenie, jaki będzie odbiór społeczny ,,,Cisza ośmieli pomysłodawców, kimkolwiek są...

jolka78
O mnie jolka78

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka