Jan Pospieszalski Jan Pospieszalski
92
BLOG

W życiu jak w reklamie

Jan Pospieszalski Jan Pospieszalski Polityka Obserwuj notkę 27

 

 

 

 

Jest taki schemat reklam telewizyjnych, w których na początku widzimy rozlewający się sok na obrus, albo dzieciaka w ślicznym nowym sweterku lądującego w błocie. Może być dla odmiany też straszna plama keczupu, która nagle pojawia się na wyjściowej garsonce eleganckiej pańci. I wtedy do zasmuconej kobitki, przychodzi uśmiechnięty pan. Jest przystojny, mówi po niemiecku, ale polski lektor pożycza mu swego głosu. Pan daje pani proszek i wszystko się dobrze kończy.

W życiu jak w reklamie. Ledwie wczoraj napisałem, że wydawca opóźnia druk książki Nicolosiego , a tu proszę. Okazało się że zgłosili się inni wydawcy co chcą wydać książkę o terapii dla homoseksualistów. A teraz wiadomość z ostatniej chwili: Wojciech Eichelberger deklaruje, że napiszę przedmowę do książki dr J. Nicolosiego.

Ariel jest skutecznym proszkiem, a jeżeli ma jakieś tam dodatkowe granulki, to niemiecki pan przekonuje że działa z potrójną mocą. Autorzy prac o pomocy osobom które chcą „wyjść na prostą” ( w angielskim, heteroseksualizm potocznie określa się straight) nie gwarantują tak łatwych rozwiązań. Kiedy czytam co pisze Richard Cohen, czy dr Ardveg, to imponuje przede wszystkim odwaga tych gości i determinacja podopiecznych. Mimo że pewnie porównanie nie jest najtrafniejsze ( za co przepraszam osoby homo) ale nikt przy zdrowych zmysłach nie postuluje likwidacji Monaru mimo że efekty statystycznie są raczej mierne. Kotański i spółka nie pękali i dokonali dzięki swej odwadze rzeczy wielkich.

Może właśnie dlatego pierwsza grupa terapeutyczna w Polsce dla gejów nazywa się ODWAGA.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (27)

Inne tematy w dziale Polityka