Komentarze do notki: Discovery uznaje autorytet prof. Biniendy

« Wróć do notki

Tornado19 kwietnia 2013, 11:30
@nudna-teoria"To gdzie są wyniki badań, nawet "małym chemikiem"?"
------------------------
Wiesz, gdzie możesz sobie wsadzić "małego chemika"?
Igor Sztorc19 kwietnia 2013, 11:30
@Tornado
Przestań bredzić i odstaw marychę i jagodziankę.

Typowa reakcja fanatyka na dysonans poznawczy wywołany działaniem logicznego wywodu: wymioty werbalne.

Proszę się lepiej zastanowić, w jaki sposób panowie z ZP określili na podstawie zdjęcia jaki jest "w dotyku" materiał widoczny na fotografii.
Tornado19 kwietnia 2013, 11:49
@Igor Sztorc"Proszę się lepiej zastanowić, w jaki sposób panowie z ZP określili na podstawie zdjęcia jaki jest "w dotyku" materiał widoczny na fotografii."
--------------------ż
Zanim zacznie się Pan wymądrzać, proszę obejrzeć załaczony powyżej film z udziałem prof. Jana Obrębskiego.
Igor Sztorc19 kwietnia 2013, 12:10
@Tornado
proszę obejrzeć załaczony powyżej film z udziałem prof. Jana Obrębskiego.

Haha! oto próbka:

"Trotyl może być w postaci żelatyny, mam nadzieję że dobrze to pamiętam."

"Ja pamiętam, że żelatyna to jest coś a'la, no cienki listek, że tak powiem, co prawda dosyć kruchy."

"Jak dotknąłem, tym, no, paznokciem, to to było miękkie, doszedłem do wniosku, że to jest po prostu, no, brązawa tektura. Hmmm, a może to nie jest tektura?"


Od dziś jestem fanem profesora Obrębskiego!
Pochylcie głowy profani, oto bowiem wiedza, inteligencja
i zdolność formułowania logicznych wniosków godna psa Pluto.
syzyf19 kwietnia 2013, 12:14
@Tornado>Bezpośrednią przyczyną katastrofy PFL-101 była: eksplozja na lewym
>skrzydle na wysokości ul. Gubienki, a następnie w centropłacie
>pomiędzy ulicami Gubienki i Kutuzowa.

Sam już nie nadążasz:

"Rzeczywiście uważamy, że najprawdopodobniejszą przyczyną
katastrofy była destrukcja samolotu TU-154M zapoczątkowana eksplozją
dokonaną przez osoby trzecie. Nie przesądzamy jednak co do
szczegółów tych wydarzeń, liczby i miejsca eksplozji, a także
wszystkich ich skutków."
Tornado19 kwietnia 2013, 12:16
@Igor SztorcWidzę, że zabolało. I będzie boleć coraz bardziej. Ruskie w końcu ujawnią sprawców tej makabrycznej zbrodni, a Pan nadal bedzie powtarzał, że "ziemia jest płaska".
chłop z kijkiem19 kwietnia 2013, 12:31
@TornadoRuskie ponoć szykują się aby tych sprawców oskarżyć. Tak przynajmniej niedawno żalił się Macierewicz w Brukseli...
Igor Sztorc19 kwietnia 2013, 12:37
@TornadoPan widzi to, co pan chce widzieć, nie mam zamiaru panu w tym przeszkadzać.

Muszę tylko zaprotestować przeciwko tej analogii z poglądem że "ziemia jest płaska". Otóż był to pogląd forsowany przez katoli, a przypomnę że sekta smoleńska w 90% składa się z katolickich dewotów.


Na koniec mała polemika ze stwierdzeniem pana Obrębskiego.
Otóż to nie żelatyna.
Trotyl może być w postaci cukru. Ja pamiętam, że cukier to takie małe kostki, a trotyl też moze być w kostkach.
Eld197819 kwietnia 2013, 12:38
@TornadoOj to Pana musiało zaboleć iż na wypowiedź zawierającą cytaty odpowiada Pan histerycznie i nie merytorycznie.

Używa Pan znanego tutaj prostego zabiegu jak czegoś nie potrafię obalić to .... atak personalny :D
wielki5519 kwietnia 2013, 13:26
@nudna-teorianapisales:
"PS Tektura w poszyciu samolotu?
Jako laik;
1. W celu wyrównania naprężeń szwu.
2. Jako uszczelka; Wnętrze "kesonu" skrzydła służy jako zbiornik paliwa.
Oczywiście nie jest to zapewne tektura z bloku szkolnego.
NUDNA-TEORIA 378999 | 19.04.2013 13:01 "

jak sie nie znasz to sie nie wymadrzaj nudna-madralo.

Ta czesc to oderwana na pniu feralnej brzozy czesc slotu, ktora zostala "podwedzona" i przemycona do Polski.

Ta "tektura" w tej czesci slotu to material izolacyjny!!

Patrz na rys4.5 element 13, 15 i 17 (stekloizolacia) na foto526 "Przeciwoblodzeniowa budowa slotow"

https://picasaweb.google.com/111580646202910529168/DropBox?authkey=Gv1sRgCJTSlIqh3aLnRQ#5808749034133758514

Tak to co niektorzy profesorowie tacy jak Obrebski na idiotow wychodza!
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Stef 119 kwietnia 2013, 13:29
@nudna-teoriaAkurat czujnik przechylenia to na tyle trywialna sprawa, że powinien mieć własny, autonomiczny. Sugerujesz, że TAWS nie był w taki czujnik wyposażony, ani nie był skomunikowany z innym systemem celem akwizycji tych danych?

Domyślam się że w TAWS#34 - 37# też jest 0 st., ale to jest zrozumiałe, bo samolot leciał po prostej, zaś przechył jest związany z zmianą kierunku lotu.
wielki5519 kwietnia 2013, 13:38
@Stef 1a ty z jakiej choinki sie urwales, ze nie wiesz o tym, ze

CONFIG-TAWS Input-roll NO_DEVICE??

na schematach foto566

https://picasaweb.google.com/111580646202910529168/DropBox?authkey=Gv1sRgCJTSlIqh3aLnRQ#5827716857674764050

znajdziesz wszystkie odpowiedzi !

A teraz podwin kite i do budy !
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Frycek1819 kwietnia 2013, 13:58
TORNADOWróćmy do tego narastania przechyłu za brzozą, wg. MAK-u 33 st./s. Po pierwszej sekundzie, przyjmując odległość końca kikuta od osi kadłuba na ok. 12 m, ten koniec i tak mija ziemię.
Wróć do trygonometrii ze szkoły średniej.
nudna-teoria19 kwietnia 2013, 14:16
@Stef 1Oczywiście TAWS jest skomunikowany z resztą awioniki samolotu. Dane otrzymuje zarówno busem, jak i dyskretne.
Pytanie było w jaki sposób i czy w ogóle otrzymuje wartość przechylenia. Bo mnie tacy eksperci już naprawdę nudzą, co wyskakują z teoriami i nie zadają sobie trudu weryfikacji ich podstaw.
Piekielny19 kwietnia 2013, 20:35
@Tornado"@nudna-teoria
"To gdzie są wyniki badań, nawet "małym chemikiem"?"
------------------------
Wiesz, gdzie możesz sobie wsadzić "małego chemika"?"

Powiedz to Kano i Stanzagowi...