Jack Mac Lase
Jack Mac Lase
Jack Mac Lase Jack Mac Lase
363
BLOG

Cuda w GUS-ie, ludzie umierają i zmartwychwstają

Jack Mac Lase Jack Mac Lase Demografia Obserwuj temat Obserwuj notkę 5
Jeszcze do czerwca tego roku GUS podawał, że liczba zgonów ze średniej 7500 tygodniowo spadła do 3900. W sierpniu dane w cudowny sposób zmieniły się i tygodniowa liczba zgonów od początku roku jest taka jaka była po inne lata.

Od początku tego roku według statystyk Głównego Urzędu Statystycznego w cudowny sposób tygodniowa liczba zgonów spadła ze średniej 7500 do 3900. Śledziłem dane w miarę systematycznie. Z początku myślałem, że to błąd i zostanie szybko skorygowany. Ale gdy przez pół roku ten błąd się powtarzał, to na początku lipca zdecydowałem się napisać artykuł, że być może w tajemniczy sposób zginęła połowa ludności Polski, przy założeniu, że jest stały procent zgonów w stosunku do całości populacji. Sprawdzałem ostatnio dane GUS-owskie o zgonach, gdzie dane kończyły się na 30-tym tygodniu roku 2024, czyli na 28 lipca i okazało się, że wszystko wróciło do normy. Średnia zgonów jest taka jaka była po inne lata, czyli 7500 tygodniowo. W drugim tygodniu stycznia liczba zgonów osiągnęła wielkość nawet 8890.



image



Ewidentnie jakiś cud, bo poprzednio, do 26 maja tego roku było tak:



image

Jestem Krakusem

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (5)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo