Jack Mac Lase
Jack Mac Lase
Jack Mac Lase Jack Mac Lase
295
BLOG

Wiedz, że coś się dzieje

Jack Mac Lase Jack Mac Lase Teorie spiskowe Obserwuj temat Obserwuj notkę 6
Przed wojną i na początku wojny na Ukrainie mój router dziwnie się zachowywał. Emitował moce promieniowania wielokrotnie przewyższające moc normalnej pracy. Obecnie dzieje się coś podobnego.

Jestem szczęśliwym posiadaczem dwóch smartfonów i jeden noszę ze sobą, a drugi - awaryjny, praktycznie zawsze leży w tym samym miejscu. Na tym drugim telefonie mam na stałe uruchomioną aplikację ElectroSmart mierzącą moc promieniowania okolicznych routerów, bluetoothów i stacji bazowych. Normalnie telefon rejestruje średnią dzienną moc kilka nanowatów (10^-9 W), a moc mojego routera (telefon i router znajdują się po przeciwnych stronach mieszkania) od kilkudziesięciu do 100 pikowatów (10^-12 W). Poniżej przedstawiam zrzut ekranu dla typowego pomiaru. Mój router zaznaczony jest na czerwono.



image



W nocy z 19 na 20 czerwca mój router oszalał. O 1 w nocy i o 3 po południu pokazał wartość 1,6 mikrowata (10^-6 W), czyli wartość 100 000 razy większą niż zaprezentowana na powyższym obrazku. Poniżej przedstawiam zrzut ekranu dla godziny 3 w nocy dnia 20 czerwca.  



image



We wpisie "Ekolodzy i Ukraina, Rosja związała rubla ze złotem i wciąganie Polski do wojny" opisywałem dziwne zachowanie mojego i sąsiadów routerów przed i na początku wojny na Ukrainie. Być może i teraz coś poważnego się szykuje, ale nasze media nas o tym nie informują. 

Jestem Krakusem

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (6)

Inne tematy w dziale Rozmaitości