Iskra.SH Iskra.SH
30
BLOG

LIVE TIMES SITE 1– NEWS TIMES SITE 3 /Cel naszej Cywilizacji byśmy przetrwali.

Iskra.SH Iskra.SH Społeczeństwo Obserwuj notkę 0


LIVE TIMES SITE 1– NEWS TIMES SITE 3
Cel naszej Cywilizacji byśmy przetrwali.
Ciężkie czasy.


To nie zbrojenia przeciwko bliźniemu.
To jest nasza słabość.
Jako Bóg do nas mówi.
Wy czyńcie swoje do mnie gniew Należy.
Kto w małym jest uczciwy i wierny to i w wielkiej sprawie nie zmieni się. I tak się  ostanie.
Kto ma mało w Talentach które nie rozwijał.
Dostając od Stwórcy.
To i te mu zostaną odebrane.
A dane temu kto z wielką gorliwością je rozwijał.
Ku panu swemu.

Wielkim darem naszym jest czas jaki nam dano.
By przezwyciężyć czas ku poznaniu Prawdy.
Zwyciężając czas ku Prawdzie zdobywamy i dobywamy cel naszego przetrwania Czasu.

Jako Mesjasz mówi a diabeł w swoim nie wytrwał.
A chełpi się swoją władzą.?
Który dostał dopust ku naszemu twardemu Karkowi.
W wszeteczeństwie i przeciwstawieniu się Stwórcy.

To jaką rolę pełni Lucyfer.
Pana czy po-gana
Wszeteczeństwa celu u zwierzęcenia Narodów.
Zwierzęta mają swój cel i cała Flora ziemska.
Spełnia swoją rolę.
A człowiek miał dla niej i dostał Panowanie.
Upadek jego sprawił Niewolę
Dla zwycięstwa jego Naprawy.
Mesjasz Jezus Chrystus dał nam mapę drogowskazu.
Dlaczego jej nie czytamy?
Nie wypełniając jej
Cierpimy.
Zła droga staje się rogata i kolczasta
Nie mająca wsparcia Niebios.
I nie mówcie że Niebiosa nie są przychylne nam.
Gdy nosisz grzech roznosisz Go.

Gdy nosisz Prawdę i szukasz jej
Stajesz się człowiekiem.
Ale już nie jesteś sam
Jako Mesjasz mówi Jeśli się co najmniej dwóch modli do mego Ojca Niebios.
W Modlitwie pańskiej ku naszemu pokrzepieniu ducha.
Ja jestem między nimi.
Jeśli was zaprowadzą i zawleką do sądu.
Nie martwcie się co będziecie mówić.
Ja osobiście będę mówić za was.

Jeśli was będą prześladować
To jak by mnie prześladowali.

Jako będzie w nas pałał
To kto przeciwko nam.

Znaki co innego mówią.
I oni o tym wiedzą.

Jako w tajnych rozmowach z Kissingerem Henrykiem Alfred.
Bodajże dostał takie przesłanie.
Przyszykujcie mi swoje ofiary na moje przyjście.
Jakie?
Czy przypadkiem nie swoje.

Ale nie tych co walczyli z Duchem św.
Ci pierwsi pójdą tam skąd wyszli.

Jako Mesjasz mówi ci co walczyli z Duchem świętym.
Pójdą na sąd okrutny i wieczny.
Tak ci co się maja za wielkich  i pili krew naszą.
Cofając nas do wszeteczeństwa.
To już nie moje intencje osądu.
Jako Stwórca mówi.
Jako ma wzrosnąć ma zboże i kąkol
czy oset.
Jako rozdzieli
Baranków od kozłów.
Tak mamy czynić swoje.
Nie do nas sąd Należy.
Tak byśmy mogli pomylić grzesznika z dzieckiem Boga.


Iskra SH

Iskra.SH
O mnie Iskra.SH

Niektórzy nie zdają sobie sprawy co ja piszę. Na ten czas  czekali Pokolenia Polskie.I marzyli o ogromnej Polsce Nowej wielkiej Bogatej Polski. Na Fundamencie Prawdy i jej Poznania. Jako Polacy już nie powinni i nie będą żyli w państwie Kapłaństwa a w Państwie apostolskim. Naród ślepy potrzebuje pasterzy którzy ich prowadzą inaczej są dalej  w prawie opamiętania. A nie poznania. Tu już nikt nikogo nie może zwodzić nie ma na to miejsca. Świat apostolski posiada poznanie Prawdy.Jakim był apostoł Piotr. Świat Kapłański nam przedstawił Paweł.Jako dalszy ciąg starego Testamentu. Świat Apostolski To jest wyjście z procesów Prawa  DO Natury Boga Stwórcy  jaki otrzymali pierwsi rodzice. A to pouczał Piotr apostoł uczeń Mesjasza jako namaszczony przez samego Boga. Jako nam mówi i dziś jeśli was sumienie nie oskarża czyści jesteście. Jako ks.Tischner  nam mówi jako Bóg nas zapyta Josiek kim jesteś. Jako Mesjasz odchodzący z tego świata mówi nie zostawiam was samych Jako Duch Prawdy którego wam poślę doprowadzi was do całej Prawdy. Jako napisano nikt nikogo nie będzie was pouczał o mnie inaczej o naszym Bogu Ojcu.Wszyscy będą mnie znali Te czasy przychodzą. Gdzie się zmienią nasze drogi zmysłowe i zapragniemy natury swojej inaczej natury człowieka jaką mieliśmy u poczęcia stworzenia. I spełnią się słowa jakie zadanie dał Stwórca człowiekowi. I co go czeka i ile nas zginie. Nie uciekniemy od tego zobowiązania albo zginiemy jak określił nasz nam Ojciec Bóg Stwórca . Jakie słowa wypowiedział pierwszym rodzicom.W rozumowaniu mojej interpretacji. rekin

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo