Iskra.SH Iskra.SH
30
BLOG

LIVE TIMES SITE 1– NEWS TIMES SITE 3 / Kochaj Zdrowie

Iskra.SH Iskra.SH Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

LIVE TIMES SITE 1– NEWS TIMES SITE 3  / Kochaj Zdrowie

Są dwie choroby które są spustoszeniem w Narodach

Jako reumatyzm i ospa powietrzna.
Ta pierwsza z przyczyn człowieka cywilizacyjnych pseudo.
Ze złej przemiany organizmu.
Ta druga z poczęcia matki.
Która 90% populacji nosi w sobie.
W usadowieniu kręgosłupa.

Przypisuje im się starość.
Oj jaki to błąd wprowadzenia w błąd Ludzi.
Gdyż człowiekiem się jest wtedy gdy mamy zdrowe sumienie.
W Duchu świętym.
Ale nie o tym mowa teraz.

Te obie choroby z osłabiają nam organizm hybrydowo z wiekiem.
A nazywamy ją starością.
Tak organizm słabnie to jest zgodne.
Ale czy musimy cierpieć.?

Na pewno nie. ?
Piszę o tym na moim cierpieniu i jak sobie z tym Poradziłem.
Z bólem prawie do zera.

Reumatyzm powstaje z nie oczyszczonego organizmu z kwasu moczanowego.
A jego można oczyścić podagrycznikiem.
PODAGRA.
Jak sama nazwa wskazuje leczy podagrę.
Ale klęską jest dla nisko ciśnieniowców.
Gdyż obniża ciśnienie.
Gdy potraktujemy nią ciężką bronią jakim są nasiona selera.
Z rodziny selerowatych.
To ona Rozpuszcza kryształki moczanu
 podagrycznik który zmieniły zamieniły się w kryształki tej zarazy. W usadowieniu się  przeważnie w dolnych warstwach ciała.
Terapia.
Jaką stosowałem.
Jako sól kłodawska która jest najlepsza w świecie.
Lepsza od morskiej.
Gdyż może być zanieczyszczona morska.
Rezygnacja z soli sztucznej jodowanej.
Gdyż to ona niszczy nerki.
Gdyż to tylko sód pusta bez minerałów.
Sól kłodawska ma ich 80.kosmos
reguluje ciśnienie.
Mówi o tym Rolnik
Jak niektórzy go słuchali.
Moja dieta
Tłuszcze – kacze, gęsie czy odzwierzęce.
Jako najzdrowsze roślinne to kokosowe,oleju z oliwek,
I bardzo zdrowy z siemienia lnianego.
Z połączeniu z kurkumą leczy czy zapobiega -
przed rakiem.
Ale to inny temat.
Jak dieta   pełna czy pół pełna.
Mnie wystarczyła pół.
Mówią o tym bracia Rodzeń.
O dziwo Lekarze wykształceni w systemie.
A jednak – zobaczyli inaczej.
Tak leczy klinika z Jaworza.
Ale gdy się wejdzie całkowicie w keto.
Można się nabawić komplikacji.
Wejść do starego słodkiego. świata
Dlaczego.?
Organizm już ma inne bakterie trawienne.
Dieta pół keto jest bardziej bezpieczniejsza.
Dla tego niektórzy pacjenci z kliniki Jaworza nie stosując się do wymagań.
Mieli kłopoty z układem trawiennym.
Za duży skok od razu.

Teraz ospa
Pokłosiem Narodów.
W utajeniu około 90% populacji Narodów ma utajoną tą chorobę
Takie są statystyki.
Jakie daje nam oznaki ospa powietrzna.
Zimno na wargach,afty, alergia, szumy w uszach.
Ból w uszach. Bóle głowy.
Ogromne bóle pleców.
Gdyż tam znajduje mieszkanie.
Usadowiając się w środku kręgosłupa.
W osłabieniu wychodzi na wierzch zadając nam ciosy.

Z tym świństwem walczę.
Co mi pomogło zwalczyć ten Ból pleców korzonek itd.
gdy się dowiedziałem o DMSO. Które jest odpadem z drzewa przy produkcji. Bodajże papieru.
A oczyszczona jest to galaretka w temperaturze do 18 stopni Celsjusza. Ma kontyngencje galaretki.
Dalej
Naniesiona na ciało ten lek przechodzi barierę skóry która jest transporterem innych leków.
To nie ja wymyśliłem lek.
Ale wiedza innych dała mi drogę pokonania tak ogromnych cierpień.
Więcej się leczy tak zwierzęta nie ludzi.
Ależ to ludzie i doświadczenia innych piszą inaczej.
Na razie prowadzi się doświadczenia.?

No więc Nalewka z olchy którą zrobiłem sam, plus nalewka mirry
którą zrobiłem sam zalana spirytusem . Plus DMSO.
Dało mi ten lek. razem wymieszany .
Tak po trzech dniach smarowania odczuwałem odwilż następnie tylko lepiej.
Bardzo ważne jest to czynić bardzo higienicznie miejsce smarowania wymyć.
Inaczej można mieć kłopoty.
Bród na ciele ostaje wciągnięty w głębie ciała aż do kości.
Na większe warstwy ciała jak plecy uwaga.! Podziała jak Borowina może osłabiać.
Dziś nie mam problemu z bólem.
Mówią to inni co tak się wyleczyli.
Jak potwierdzam.
I dziękuję tym - więcej takich.


Wyleczyłem ciśnienie to innym razem.
A rytmie zahamowałem w kilka godzin.
Jak już jaka ważna jest terapia przez elektrolity.
Jak ktoś umie sam zrobić -
To magnes - potas i sól kłodawska woda prosto z źródła..
To elektrolity są paliwem serca.
Strofantyna - zaczynałem od kropli
Niemieccy lekarze wozili ją w karetkach lecząc zawały.
Zakazali ?


To na tyle
Tak się leczyłem.

Iskra SH

Iskra.SH
O mnie Iskra.SH

Niektórzy nie zdają sobie sprawy co ja piszę. Na ten czas  czekali Pokolenia Polskie.I marzyli o ogromnej Polsce Nowej wielkiej Bogatej Polski. Na Fundamencie Prawdy i jej Poznania. Jako Polacy już nie powinni i nie będą żyli w państwie Kapłaństwa a w Państwie apostolskim. Naród ślepy potrzebuje pasterzy którzy ich prowadzą inaczej są dalej  w prawie opamiętania. A nie poznania. Tu już nikt nikogo nie może zwodzić nie ma na to miejsca. Świat apostolski posiada poznanie Prawdy.Jakim był apostoł Piotr. Świat Kapłański nam przedstawił Paweł.Jako dalszy ciąg starego Testamentu. Świat Apostolski To jest wyjście z procesów Prawa  DO Natury Boga Stwórcy  jaki otrzymali pierwsi rodzice. A to pouczał Piotr apostoł uczeń Mesjasza jako namaszczony przez samego Boga. Jako nam mówi i dziś jeśli was sumienie nie oskarża czyści jesteście. Jako ks.Tischner  nam mówi jako Bóg nas zapyta Josiek kim jesteś. Jako Mesjasz odchodzący z tego świata mówi nie zostawiam was samych Jako Duch Prawdy którego wam poślę doprowadzi was do całej Prawdy. Jako napisano nikt nikogo nie będzie was pouczał o mnie inaczej o naszym Bogu Ojcu.Wszyscy będą mnie znali Te czasy przychodzą. Gdzie się zmienią nasze drogi zmysłowe i zapragniemy natury swojej inaczej natury człowieka jaką mieliśmy u poczęcia stworzenia. I spełnią się słowa jakie zadanie dał Stwórca człowiekowi. I co go czeka i ile nas zginie. Nie uciekniemy od tego zobowiązania albo zginiemy jak określił nasz nam Ojciec Bóg Stwórca . Jakie słowa wypowiedział pierwszym rodzicom.W rozumowaniu mojej interpretacji. rekin

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo