Za Epidemią:
"REKLAMOWANE W TEFAŁENIE? NO, THANKS!"
Wszyscy, którzy intuicyjnie czują, że COŚ TU NIE GRA, kochani „obciachowcy” i nie tylko:
przed nami „krecia robota”;)))))
Ale po kolei.
Pod rewelacyjnym wpisem Beretki na temat „zasług” chłopaków z "tefałenu" w DZIELENIU społeczeństwa, pojawił się nie mniej rewelacyjny pomysł Zeliga.
Najpierw króciutki fragment notki:
„To Wasze kłamstwo założycielskie, fundament podziału społeczeństwa, na którym dzień po dniu, miesiąc po miesiącu wzrastało coraz większe zło; eskalacja niechęci,agresji, animozji, kłamstw, półprawd, poczucia krzywdy, pretensji, coraz częściej nienawiści; milczenie milionów ludzi z obawy przed ostracyzmem towarzyskim czy zawodowym, odrzuceniem, wyśmianiem, upokorzeniem, wykluczeniem z dyskursu. Wiem, o czym piszę - wystarczająco długo milczałam lub mówiłam za rzadko i za mało. Jednym słowem, stworzyliscie matrix - ciemna i jasna strona mocy, Ciemnogród i Jasnogród.”
Tu całość (przeczytajcie – warto!):
beret-w-akcji2.salon24.pl/241830,panowie-z-tvn-24-to-znowu-ja-tym-razem-bardzo-powaznie
Pomysł Zeliga można sprowadzić do hasła :
„NIE KUPUJĘ ARTYKUŁÓW REKLAMOWANYCH W TEFAŁENIE!”
(Zelig wybacz to mocne uogólnienie - na potrzeby mojego wpisu)
To główna myśl.
Pozostaje kwestia realizacji.
Zdecydowałam się napisać ten post, ponieważ już sama dyskusja, jak ten pomysł zrealizować: dyskusja szeroka, która pojawi się na kilku portalach (a o to zadbam;), zaangażowanie w nią „obciachowców” w terenie (i nie tylko „obciachowców”) spowoduje, że o sprawie stanie się głośno.
I przyjmijmy, że jest to nasz ruch na POZIOMIE 1.
Niech to hasło będzie ostrzeżeniem przed KONKRETNYMI DZIAŁANIAMI, które podejmie społeczeństwo, jeśli nadal TVN z taką radością i konsekwencją rozkręcać będzie „przemysł nienawiści”.
POZIOM 2 - to właśnie działania konkretne. Jakie? Na razie pojawił się pomysł, aby wytypować reklamodawców, których artykuły będziemy BOJKOTOWAĆ.
A jest nas sporo. Potencjalnie 5-6 mln ludzi – TARGET, z którym należy się liczyć. Oczywiście to zaledwie szkielet. Wymaga doprecyzowania.
ZACZNIJMY WIĘC DZIAŁAĆ. Na razie POZIOMIE 1.
GRAFICY, POECI, STYRYCY i inni kreatywni ludzie, którzy mają intuicję włączcie się w propagowanie hasła:
„NIE KUPUJĘ ARTYKUŁÓW REKLAMOWANYCH W TEFAŁENIE!!!”
Niech o sprawie stanie się GŁOŚNO.
Ulotki? Naklejki na samochody? Symbol? Strona na FB?
Zgłaszajcie pomysły, informujcie WSZĘDZIE, że jest taka ROZMOWA.
ALE PAMIĘTAJMY O "OBCIACHU":)))
Kolejny zwykły:) "obciach" w sobotę 27-ego listopada godz. 12.00 w galeriach handlowych
WARSZAWA - Złote Tarasy (gdzie zbiórka ?)
POZNAŃ - Stary Browar ( przy wejściu od ul. Półwiejskiej)
ŁÓDŹ - GALERIA ŁÓDZKA (przy żabach)
WROCŁAW - GALERIE: DOMINIKAŃSKA I ARKADY WROCŁAWSKIE (zbiórka pod Pręgierzem)
CHORZÓW - GALERIA PLUS (zbiórka Poczta Główna ul.Wolności)
konto na FB:
www.facebook.com/event.php
UWAGA BARDZO WAŻNE:)))!!!
Niniejszym OD STYCZNIA 2011 r.
ustanawiam
2-GĄ SOBOTĘ KAŻDEGO MIESIĄCA
MIĘDZYNARODOWYM „DNIEM OB CIACHU”.
(zbieramy się o godz. 12.00 i ani minuty później;)
O 10.11.2010 r. PAMIĘTAMY - WRÓCIMY DO TEMATU:)))
na blogu u Carcajou
Inne tematy w dziale Rozmaitości