HaloBiznes HaloBiznes
60
BLOG

Polskie studio niedługo udostępni grę inspirowaną twórczością znanego pisarza

HaloBiznes HaloBiznes Kultura Obserwuj notkę 0
Sancticide - nadchodząca gra akcji TPP z elementami rogue-lite od notowanego na rynku NewConnect studia Red Square Games, ukaże się w ramach wczesnego dostępu na platformie Steam już 12 lutego 2025 r. Produkcja inspirowana twórczością Michała Gołkowskiego przeniesie graczy do mrocznego, postapokaliptycznego świata, w którym ich moralne wybory i strategiczne podejście do walki będą mieć kluczowe znaczenie. Tytuł powstaje we współpracy z Sylen Studio i obiecuje zaskoczyć zarówno fanów literackiej serii Komornik, jak i miłośników gier akcji.

W Sancticide gracze wcielą się w postać Ezekiela - nowo zwerbowanego komornika na usługach Góry, który przemierza apokaliptyczne uniwersum, by wymierzać sprawiedliwość i ściągać długi od grzeszników. Jego celem jest zaprowadzenie ostatecznego porządku w świecie, który pogrążył się w chaosie życia, jednak nie będzie to walka łatwa ani prosta - świat Sancticide to miejsce pełne niebezpieczeństw, zdrady i mrocznych sekretów, a decyzje gracza wpłyną na to, jak potoczy się historia bohatera. Już 12 lutego br. gra pojawi się na platformie Steam w trybie early-access.

- Premiera Sancticide w ramach wczesnego dostępu to wielki moment nie tylko dla nas jako twórców, ale również dla naszej społeczności graczy, którzy od początku aktywnie uczestniczyli w rozwoju gry, a teraz będą mogli podczas pełniejszej rozgrywki wpłynąć dzięki swoim uwagom na jej finalny kształt. Sancticide to nie tylko kolejna gra akcji - to doświadczenie, które zmusza do refleksji nad moralnością, sprawiedliwością i tym, jakie podjęlibyśmy decyzje, gdyby nadeszła tu i teraz biblijna apokalipsa. Cieszymy się, że wspólnie z graczami możemy tworzyć coś wyjątkowego - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.

Jednym z najbardziej unikalnych elementów gry jest innowacyjny system koszerności, w którym wszystkie przedmioty i postacie są przypisane do jednej z dwóch kategorii: koszerne (akceptowalne) lub niekoszerne (nieakceptowalne). Koszerność będzie istotna w tym, jak rozwiną się niektóre zadania poboczne, jaki przebieg będą miały interakcje z NPC-ami oraz reakcje przeciwników.

- Od samego początku chcieliśmy, by Sancticide był projektem, który tworzymy razem z graczami. Dzięki ich cennym sugestiom po ograniu dostępnego w październiku ubiegłego roku demo gry udało się wprowadzić szereg ulepszeń, które sprawiają, że gra jest jeszcze bardziej angażująca i pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji. W najbliższych miesiącach będziemy dopracowywać tytuł zgodnie z opiniami społeczności graczy, by ostateczna wersja po zamknięciu early-accessu była jak najbardziej dopasowana do ich oczekiwań - dodaje Krzysztof Wolicki.

W Sancticide gracze mogą liczyć na intensywną walkę, której dynamika zależy od przyjętej przez nich taktyki oraz umiejętności wykorzystywania niebiańskiego i ziemskiego arsenału, obejmującego zarówno nieświętą, jak i świętą broń białą, dystansową oraz boską moc purpury, pozwalającą na manipulowanie czasem i przestrzenią. Gracze będą musieli wykorzystać to wszystko, aby stawić czoła nie tylko wrogom, ale i wyzwaniom, które wynikają z moralnych dylematów i wyborów dokonywanych w trakcie rozgrywki.

Gra w wersji demo budzi już duże zainteresowanie, a wczesny dostęp pozwoli graczom wziąć udział w dalszym rozwoju gry, wpływając na jej ostateczny kształt. Premiera pełnej wersji produkcji planowana jest jeszcze w tym roku.


HaloBiznes
O mnie HaloBiznes

Biznesowe spojrzenie. Najnowsze informacje o polskiej giełdzie oraz biznesie. Analizy, opinie raporty, komentarze.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Kultura