One2tribe od 10 lat nieustannie doskonali unikalną technologię zwiększającą wyniki i zaangażowanie pracowników w dużych organizacjach. Kluczowy produkt tej Spółki technologicznej - platforma Tribeware, oparty jest o narzędzia sztucznej inteligencji, mechanizmy zaczerpnięte z gier oraz elementy psychologii behawioralnej. Potwierdzeniem wysokiej skuteczności technologii jest m.in. udany pilotaż zrealizowany w sieci Bliski oraz przedłużenie umowy z polskim oddziałem szwedzkiego giganta – IKEA, w ramach której wartość zamówień tylko do końca tego roku wyniesie 1,15 mln zł.
Z technologii One2tribe korzystają takie marki jak Lidl, Sanofi, Bayer czy Play. Tylko w tym roku One2tribe podpisało umowy z Orange oraz L’Oreal Polska (wartość pierwszych zamówień wynosi łącznie ponad 1,8 mln zł). Dodatkowo dzięki współpracy z marką L’Oreal, One2tribe istotnie poszerza grono użytkowników platformy o nową grupę – mikroinfluencerów współpracujących z marką kosmetyczną na czterech rynkach.
- Nie jesteśmy kolejną firmą oferującą tzw. „owocowe czwartki” czy działania wellbeingowe. Osiągamy konkretne, mierzalne rezultaty, jednocześnie dbając o to, aby nie dopuścić do wypalenia zawodowego pracowników. Na przestrzeni lat osiągnęliśmy spektakularne rezultaty, jak w przypadku sieci Vision Express, gdzie zwrot z inwestycji (ROI) dla programu wyniósł 1758 proc. Naszym najświeższym przykładem jest zrealizowany pilotaż w sieci sklepów Bliski, która swoim portfolio ma m.in. sklepy Społem, gdzie zanotowano wzrost sprzedaży średnio 327 proc. powyżej zakładanego targetu we wszystkich kategoriach produktowych w kampaniach aktywnej sprzedaży. Te liczby mówią same za siebie - mówi Radosław Sosnowski, prezes One2tribe S.A.
Oferowana przez One2tribe platforma Tribeware jest wzmocnioną przez AI aplikacją, która krok po kroku wspiera menadżerów oraz pracowników w realizacji konkretnych celów. Odbywa się to dzięki złożonym, adaptacyjnym scenariuszom i odpowiednio dobranym zadaniom, które wykonują użytkownicy. Wykorzystując elementy gamifikacji metoda One2tribe promuje współpracę w miejsce rywalizacji oraz nagradza nie tylko za rezultat, ale przede wszystkim za postępy oraz zdobywanie wiedzy przez pracowników (e-learning). W efekcie, pracodawca otrzymuje określony rezultat, osiągnięty dzięki zaangażowaniu pracowników. Użytkownicy Tribeware w zamian za realizację celów nagradzani są wirtualną walutą, którą mogą wymieniać na produkty ze sklepu na platformie lub karty przedpłacone
Oprócz podpisanych umów z nowymi kontrahentami, jednym z kluczowych czynników, które potwierdzają skuteczność technologii One2tribe są kontynuacje współprac z obecnymi klientami. We wrześniu br. IKEA Retail zdecydowała się na przedłużenie licencjonowania platformy Tribeware wraz z budżetem kampanii nagrodowych na ten okres. Umowa została przedłużona do końca sierpnia 2025 r., a łączna wartość zamówienia tylko do końca 2024 r. wyniesie 1,15 mln zł.
- Prowadzimy aktualnie szereg negocjacji z nowymi podmiotami m.in. z branży paliwowej, bankowej, czy retail. Z uwagi na rozbudowane struktury potencjalnych klientów oraz realizację testów i projektów pilotażowych, proces zawierania umów trwa nawet kilkanaście miesięcy. Na bazie naszych doświadczeń wiemy, że realizując, a nawet znacznie przekraczając postawione nam cele, sami stwarzamy sobie szansę do przedłużenia współpracy na kolejne lata. Jesteśmy pewni naszej technologii, a nasi partnerzy zazwyczaj szybko po rozpoczęciu współpracy przekonują się jak wartościowe dla ich biznesu jest wdrożenie naszych rozwiązań - mówi Wojciech Ozimek, wiceprezes zarządu One2tribe S.A.
Biznesowe spojrzenie. Najnowsze informacje o polskiej giełdzie oraz biznesie. Analizy, opinie raporty, komentarze.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Technologie