Komentarze do notki: Pedały są fajne!

« Wróć do notki

deda21 kwietnia 2020, 07:17
Mniejszości muszą się organizować w celu artykułowania swoich mniejszościowych interesów i trzeba to zrozumieć.
Np. diabetycy nie tylko indywidualnie sobie chorują, ale wydają także  "branżowe" pisemko i organizują  marsze w celu zademonstrowania rządzącym swoich specyficznych potrzeb. 
Każdy inny- wszyscy równi.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
GPS21 kwietnia 2020, 13:38
@deda 
Nie, to nie jest uprawnione! Grabież nigdy nie jest uprawniona! Redystrybucja to grabież i wszelkie organizacje, które do niej dążą, są organizacjami kryminalnymi, które powinny być rozwiązane, a ich kierownictwo posadzone do więzienia. Zabieranie siłą jednym, by dać drugim, to niemoralne złodziejstwo w czystej postaci! To w żaden sposób nie jest kontrowersyjne czy dyskusyjne!
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
deda21 kwietnia 2020, 13:44
@GPS Spójrzmy tak: płacąc na NFZ powinienem mieć prawo  głosu w sprawie rozdysponowania mojej składki. Aby to prawo wzmocnić, zakładam kartel akcjonariuszy NFZ, o wspólnych interesach. 
System ubezpieczeń wzajemnych niewątpliwie jest formą redystrybucji, ale chyba nawet w korwinistycznej  wizji darwinistycznie egoistycznego świata ("jak każdy zadba o siebie, to o wszystkich będzie zadbane") jest miejsce na ubezpieczenia.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
GPS21 kwietnia 2020, 14:58
@deda 
NFZ to system grabieży! Składki są obowiązkowe, więc to w istocie podatek! Jeśli mafia pobiera haracz i tym się komuś opłaca, to każde lobby próbujące wyciągnąć coś od tej mafii, to taka sama zbrodnicza organizacja jak ta mafia - im bardziej będzie na mafię wpływać, tym więcej mafia będzie kraść. System ubezpieczeń nie ma tu nic do rzeczy. Ubezpieczenia to jest pewien rodzaj działalności. Istotą NFZ nie są ubezpieczenia, ale działanie przemocowe, mafijne. Mogę sobie wynająć dobrowolnie firmę ochroniarską i jej płacić za ochronę, a może mafia zabierać ode mnie haracz pod pozorem ochrony - nazywanie obu rodzajów działalności ochroną, obu organizacji firmami ochroniarskimi, jest bez sensu, bo to są diametralnie różne organizacje - jedna prowadzi uczciwy biznes, druga kradnie. NFZ to mafia i każdy, kto u niej lobbuje o fundusze wspiera mafię, wspiera grabież, służy kradzieży. Jedyna uczciwa działalność to dążyć do likwidacji tej mafii i zamianę na uczciwe, wolnorynkowe, dobrowolne ubezpieczenia.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
deda21 kwietnia 2020, 15:52
@GPS  Jak zniknie NFZ z obowiązkową  składką , to wtedy się zgodzę, że  diabetycy nie mają prawa wymuszać na społeczeństwie lepszego kawałka tortu. Ale zostanie im wtedy  składka w kieszeni i możliwość korzystania  z nieobowiązkowych ubezpieczeń, na które też będą chcieli wpływać. Konsumpcję cudzych tortów zostawimy Kuźmiukom. 
Dopóki jednak płacą-mają prawo wymagać i zbiorowo artykułować specyfikę swych potrzeb .
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
GPS21 kwietnia 2020, 17:55
@deda 
Nie mają moralnego prawa żądać udziału w grabieży, nawet jeśli sami są okradani. Mają tylko prawo, a nawet obowiązek, żądać zniesienia systemu grabieży.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
niekompetencja21 kwietnia 2020, 08:00
Gdy przyjmiemy, że polityka to instytucjonalna odpowiedź władz publicznych na problemy społeczne i jeśli przyjmiemy, że problemem jest wykluczanie osób niestandardowo kochających, to musimy zgodzić się z tym, że osoby te by wyjść z mroku muszą o to zabiegać. Nikt ich z wielowiekowych lochów nie uwolni. Oni muszą to czynić wspólnie z władzą. Niestety w Polsce ten model rozwoju cywilizacyjnego się nie przyjmie, także dlatego, że KK jest przeciwny związkom osób o niestandardowej potrzebie kochania. Może także dlatego, iż przez wieki tuszował i nadal tuszuje praktyki niestandardowej miłości w KK napuszczając wiernych na ludzi o niestandardowej potrzebie miłości.
deda21 kwietnia 2020, 11:30
@noo kuchenki nie, ale gitarę i nóż enencjomorficzne  widziałem.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
deda21 kwietnia 2020, 11:32
@Polski Bimber tzw. starsi bracia w wierze piszą od prawej do lewej,  a i u nich leworęczność jest mniejszościowa….
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
GPS21 kwietnia 2020, 12:53
@niekompetencja 
Co to dokładnie znaczy, że polityka to instytucjonalna odpowiedź władz publicznych na problemy społeczne? To znaczy, że problemy społeczne powinien rozwiązywać aparat przemocy. A zatem rozwiązaniem wszystkich problemów jest użycie siły. Politycznie wszelkie problemy społeczne rozwiązuje się tylko i wyłącznie tak, że się ustanawia jakieś prawo - a zatem zakaz pod groźbą kary - albo ściąga się przemocą od kogoś pieniądze, by dać komuś innemu. Prawo i redystrybucja to przemoc. To zawsze musi dążyć do rozwoju socjalizmu, a zatem totalitaryzmu, to musi wytworzyć państwo niewolnicze. Dlatego nie zgadzam się na takie traktowanie polityki! Polityka to nie jest rozwiązywanie problemów społecznych! W sensownym kraju powinna obowiązywać zasada pomocniczości, subsydiarności, co znaczy, że każdy problem powinien być rozwiązywany na odpowiednim szczeblu społecznym. Zdecydowaną większość problemów da się rozwiązać prywatnie - albo samodzielnie, albo w rodzinie, albo poprzez dobrowolną organizację dowolnej wielkości - nawet organizację ogólnokrajową, czy ogólnokontynentalną. Polityka to nie powinno być rozwiązywanie wszelkich problemów, ale rozwiązywanie problemów najwyższego szczebla - kwesti organizacji aparatu przemocy, ustanawiania publicznego prawa karnego, załatwianiu spraw międzynarodowych i militarnych. Nic więcej! Jeśli jakakolwiek organizacja zechce użyć aparatu przemocy do rozwiązywania ich problemów, to momentalnie powinna zostać rozwiązana!!!
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
niekompetencja21 kwietnia 2020, 17:10
@GPS 
instytucja to za sjp:1. «zakład o charakterze publicznym zajmujący się określonym zakresem spraw»2. «zespół norm prawnych lub obyczajowych dotyczących organizacji jakiejś dziedziny życia»3. «organizacja działająca na podstawie tych norm»Skoro jak wyżej, to znaczy, że jeśli uznamy, że osoby homoseksualne są wykluczane, szykanowane, pozbawiane praw przysługujących innym osobom, etc. - czego jako Polacy nie chcemy czynić, to polityka jest, czy raczej powinna być przejawem promowania i wspierania tych norm i zasad życia społecznego, które nie wykluczają, uniemożliwiają szykanowanie, wyposażają w prawa przysługujące innym osobom, etc. Epidemia prawdopodobnie pogłębi podziały, wzmocni niechęć do inności, odbierać będzie rozum, gdy emocje będą brały górę... Stosów, oznaczeń na ubiorach, programów ostatecznego rozwiązania problemu homoseksualizmu prawdopodobnie nie będzie. Ale będzie straszno...
GPS21 kwietnia 2020, 20:59
@niekompetencja 
Osoby homoseksualne nie są wykluczone i szykanowane. Mają takie same prawa jak wszyscy inni, a ich odmienne, niszowe praktyki seksualne są w pełni legalne. Państwo oczywiście wtrynia się w najdrobniejsze ludzkie sprawy, tworząc w tym celu instytucje, ale to jest złe, z tym trzeba walczyć, a nie rozbudowywać te instytucje. Większość instytucji państwa jest do likwidacji, bo są szkodliwe. Normalny seks, i jego różne zboczone odmiany, to nie są kwestie polityczne, nie są to nawet sprawy publiczne, społeczne - to są kwestie indywidualne, intymne, i nie są w żaden sposób dyskryminowane w Polsce - i nigdy nie były. Moja akceptacja kończy się w momencie, gdy seks jest używany do celów politycznych - nie tylko zboczony, każdy. Ale wszelkie odmiany seksu toleruję u innych i nie mam nic przeciwko temu, by każdy uprawiał seks tak jak lubi.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Wiśtawio21 kwietnia 2020, 08:32
Są przecież jeszcze inne mniejszości i czy one się też politycznie organizują? Włamywacze , doliniarze , oszuści myśl że tak bo kiedy policja poprosiła o zaniechanie przestępczości oni odpowiedzieli pozytywnie a głosowanie w więzieniu pozytywne dla jednej z partii.
Z polityką to trzeba ostrożnie bo jak mówi klasyk "polityk to pół qrwy a reszta to złodziej.
GPS21 kwietnia 2020, 12:58
@Wiśtawio 
Włamywacze, doliniarze, oszuści etc. to są działalności nielegalne - ich organizacje powinny być tak samo nielegalne. Ale wszelkie legalne działania mogą być zorganizowane. Więc nie mam nic przeciw organizacji pedalskich, związków dziwek, czy organizacji wszelkich legalnych zboczeń. Problem tylko w tym, że nie powinny używać do swych działań państwa. Wszelkie organizacje tego nie powinny! Nawet partie polityczne!
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
deda21 kwietnia 2020, 13:50
@GPS : Niekoniecznie. Włamywanie się jest nielegalne, ale włamywacze mogą mieć wspólne interesy  inne : np.  prawo do emerytury, łatwiejszy dostęp do literatury specjalistycznej ( nie jest zakazana), uzyskanie monopolu na certyfikację  radzenia sobie z zamkami szyfrowanymi ( egzaminy czeladnicze) itp.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
GPS21 kwietnia 2020, 15:09
@deda 
Nie. Włamania są nielegalne i tak samo słusznie nielegalne jest planowanie włamania. Organizacja, która planuje włamania i w tym celu się szkoli, jest i powinna być nielegalna. I tak samo nielegalna powinna być każda organizacja, która będzie wnioskować o dotacje od tych włamywaczy! I tak samo nielegalne powinno być państwo, które za zbierane przemocą fundusze zajmuje się czymkolwiek, co nie jest polityką zagraniczną oraz tworzeniem i egzekwowaniem prawa karnego. Organizowanie służby zdrowia, edukacji czy ubezpieczeń przez aparat przemocy powinno być zakazane, bo w tych dziedzinach przemoc nie jest potrzebna. Przemoc potrzebna jest tylko i wyłącznie do tego, by przemoc wyeliminować. Polityka zagraniczna oraz tworzenie i egzekwowanie prawa karnego to eliminowanie przemocy przy użyciu przemocy i to jest słuszne. Użycie przemocy do innych spraw nie jest słuszne i powinno być eliminowane przez aparat przemocy. A dzieje się na odwrót - aparat przemocy stosuje przemoc do wszystkiego, w tym do służby zdrowia, edukacji i ubezpieczeń.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
deda21 kwietnia 2020, 15:55
@GPS a jak ktoś pragnie tylko platonicznie kontemplować techniki włamań i o nich podyskutować?
Szpiegostwo jest zbrodnią, ale czytanie książek szpiegowskich nie jest zakazane, a ich miłośnicy mogą przecież organizować się w kluby….
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
GPS21 kwietnia 2020, 18:05
@deda 
O wszelkich włamaniach i ich technikach oczywiście powinno być wolno rozmawiać, dyskutować czy pisać. Ale organizacje mające na celu tworzenie, rozwijanie i edukowanie dotyczące technik popełniania przestępstw kryminalnych powinny być uznane za przestępcze i ich tworzenie powinno być karane. W sprawach spornych powinien rozstrzygać sąd - czy to naprawdę chodziło o planowanie przestępstw, czy tylko było fikcją literacką.  Miłośnicy książek szpiegowskich oczywiście powinni mieć prawo się zrzeszać, ale gdy będą w ramach takiego zrzeszenia planować akcje szpiegowskie, to powinni trafić do więzienia, a ich organizacja powinna zostać rozwiązana.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
s.flores21 kwietnia 2020, 13:24
Mogę zrobić tu coming-out? Nie słyszę sprzeciwu więc zaczynam - bez najmniejszych, ale to najmniejszych zastrzeżeń toleruję: zabobonnych bigotów, bogoojczyźnianych zgredów, dumnych ze swojej heteroseksualności dupków i wszelkie inne malownicze  grupy rekonstrukcyjne - czy to homofobiczne, ksenofobiczne, konserwatywne, czy purytańskie.  A już najbardziej w nich wszystkich fajne jest obrzydzenie, jakie czują ci wspaniali oryginałowie do krępowania języka jakimiś żałosnymi eufemizmami. Toteż eufemizmy sobie darowałem. Ukłony.
GPS21 kwietnia 2020, 13:40
@s.flores 
Zgoda, tolerancja jest dobrą postawą: https://www.salon24.pl/u/gps65/939542,tolerancja
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Komentarz został usunięty
GPS21 kwietnia 2020, 15:13
@Polski Bimber 
Cywilizacje rozkwitają głównie dzięki tolerancji.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Komentarz został usunięty
GPS21 kwietnia 2020, 18:06
@Polski Bimber 
Upadek cywilizacji łacińskiej następuje nie na skutek tolerancji, ale akceptacji.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
KaZet21 kwietnia 2020, 13:41
" I pisowiec, i peowiec, i eseldowiec, i peeselowiec, i razemowiec, i wiosnowiec, może lubić Zenka, Stachurskiego, Sławomira, Dodę, "

A konferedatowiec gdzie?
GPS21 kwietnia 2020, 14:46
@KaZet 
O rany! Przegapiłem!
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
deda21 kwietnia 2020, 14:59
@KaZet I górnicy, i hutnicy,i murarze, kolejarze, i rolnicy, ogrodnicy,krawcy, tkacze, i spawacze, i cywile, i żołnierze.Wróg nam pieśni nie odbierze! Tara bam, tara bam,wróg nie wydrze pieśni nam! Bo pieśń nie tylko zrywa się w pochodzie, uskrzydla co dzień młodzieńczy trud.Jej rytm popędza serca, nagli młotyi do robotynas będzie wiódł.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Komentarz został usunięty
deda21 kwietnia 2020, 16:33
@Polski Bimber wcześniej:
Przyśpieszmy kroku, chłopcy i dziewczęta, i niech piosenka obiega świat. W pochodzie ptak ją nuci, szumią drzewa i z nami śpiewa słoneczny wiatr! Brzmi zgodny śpiew pokoju budowniczych tak wielu, że nas z marszu nie policzysz! Idziemy, niech pogodę śpiew kołysze, my towarzysze zwycięskich lat! I górnicy, i hutnicy,
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Komentarz został usunięty
GPS21 kwietnia 2020, 20:39
@Lolek001 
A gdzie argumenty? Przytyki ad personam to samoponiżanie się.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Komentarz został usunięty
GPS22 kwietnia 2020, 00:36
@Lolek001 
Nic o jakichś problemach LGBT nie napisałem. Dyskusja to odnoszenie się do tez postawionych w notce, a nie głupkowate przysrywanie autorowi.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
jurek194722 kwietnia 2020, 10:35
Pederastów znam głownie z telewizji , a konkretnie podczas ich tęczowych marszów.Chociaż ranią moje poczucie estetyki gdy oglądam cudacznie przebranych mężczyzn i wzbudza to we mnie niesmak graniczący z obrzydzeniem,to osobiście nie jestem ich przeciwnikiem.Tacy ludzie byli, są i będą i trzeba to zaakceptować.Nie można się godzić na ich nachalne próby  narzucenia  swojej ideologii i możliwości adoptowania dzieci.
szoweldrajwer50003 maja 2020, 09:43
@jurek1947 
I ich legalne związki. Wszędzie na świecie był to wstęp do adopcji dzieci
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Komentarz został usunięty